Tittar in i ditt kök, del 12

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äter hummus och kikärtsbiffar as we speak.

AL0ribu.jpg

Alltså sluta @mandalaki allt ser jättegott ut!
(Åt rester av min marockanska gryta till lunch, glömde yoghurthinken hemma så fick äta med köpehommous som jag har en burk av här på jobbet. Din ser trettiofem gånger godare ut).

Allt blir bättre med B&J, @athena_arabians , allt blir bättre.

Inte mina anorektiska tankar tyvärr. Är inte dålig igen men PMS-svullnaden triggar lite ät-ångest så jag är noga med att inte "synda" just då. Kanske inte helt hälsosamt men det är mitt sätt att hantera eländet och det har ju faktiskt funkat i rätt många år nu (inget återfall sedan över 10 år).

Alltså, på eftermiddagsrasten nu gick jag och en kollega till chokladfabriken. Jag har instant bad influence :D En kaka för 39 kr, 2 för 40 kr! Sjukt bra deal, de sålde ut några gamla smaker. Köpte Havssalt och Mint, samt en av de nya smakerna/förpackningarna, peruansk ekologisk choklad 85%.

Jag tycker väldigt synd om dig nu... eller inte :cautious:

Jag steker köttbullar, hemgjorda såklart, för barnet och matlådor. Stiger mina pluspoäng nu? :D
Fast med ett humör på en nivå som en uppretad spottkobra och en junior på bästa trotshumör måste jag erkänna att det var ett mycket, mycket, mycket dåligt val, oavsett antalet pluspoäng, karma och allt annat som ges till goda människor :sneaky:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
32 33 34
Svar
665
· Visningar
29 509
  • Låst
Kropp & Själ Startar en ny tråd, det börjar väl bli dags! Här blev det älgbiff med ljumma grönsaker, min kropp sa att den behövde lite kött efter...
109 110 111
Svar
2 202
· Visningar
114 147
Senast: ullo
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det satte rejäl fart under sensommaren 2007. Jag skulle fotografera på min väns bröllop. När jag kommer dit börjar jag fumla med min...
Svar
0
· Visningar
1 755
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Jag vill berätta för er om en mycket speciell hund. En Finsk lapphund kom till oss den 25:e September 1997. Jag satt hemma hos min...
2
Svar
25
· Visningar
3 750
Senast: Disen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar