Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äter hummus och kikärtsbiffar as we speak.
Heter ölet Mythos?!
Alltså sluta @mandalaki allt ser jättegott ut!
(Åt rester av min marockanska gryta till lunch, glömde yoghurthinken hemma så fick äta med köpehommous som jag har en burk av här på jobbet. Din ser trettiofem gånger godare ut).
Har ätit äcklig 4 portioner thai-buffé med sushi. Raap. Skyller på pms och dålig karaktär.
Allt blir bättre med B&J, @athena_arabians , allt blir bättre.
Låter mycket klokt tycker jag.Inte mina anorektiska tankar tyvärr. Är inte dålig igen men PMS-svullnaden triggar lite ät-ångest så jag är noga med att inte "synda" just då. Kanske inte helt hälsosamt men det är mitt sätt att hantera eländet och det har ju faktiskt funkat i rätt många år nu (inget återfall sedan över 10 år).
Jej!Hahaha!
Jag åt nyss upp all hurts-choklad (alltså min nöd-stash av choklad i hurtsen på kontoret) av PRECIS samma anledning(ar). Totally worth it.
Alltså, på eftermiddagsrasten nu gick jag och en kollega till chokladfabriken. Jag har instant bad influence En kaka för 39 kr, 2 för 40 kr! Sjukt bra deal, de sålde ut några gamla smaker. Köpte Havssalt och Mint, samt en av de nya smakerna/förpackningarna, peruansk ekologisk choklad 85%.
Och så fint dekorerad!Japp. Ljust, lätt blask i värmen. Ljuvligt.
Den är jättegod!
Jag måste rycka upp min matlagning!Äter hummus och kikärtsbiffar as we speak.