Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag åker söderöver i oktober - möts vi där?! Känner att jag behöver lite dåligt inflytande och cokladfabriksbesökAlltså, på eftermiddagsrasten nu gick jag och en kollega till chokladfabriken. Jag har instant bad influence En kaka för 39 kr, 2 för 40 kr! Sjukt bra deal, de sålde ut några gamla smaker. Köpte Havssalt och Mint, samt en av de nya smakerna/förpackningarna, peruansk ekologisk choklad 85%.
Jag åker söderöver i oktober - möts vi där?! Känner att jag behöver lite dåligt inflytande och cokladfabriksbesök
Jaaaaaa!Hurra! Där och på päronbågestället kanske..?
Det är väl tyvärr uppåt, om än svagt, än nedåt på hemvägen. Du kommer att rulla i Öresund!Jaaaaaa!
Jag siktar på att rulla hem för egen maskin
Det är väl tyvärr uppåt, om än svagt, än nedåt på hemvägen. Du kommer att rulla i Öresund!
Åh! Little meats på Olivedalsgatan. EXTREMT enkelt, fingermat, plastbestick, inga tallrikar, många servetter. På goda grunder. Tacos från himlen! Underbart. För 450 kronor blev tre vuxna mätta och euforiska. Tyvärr hade de inga churros idag, så vi tog kaffet på ett fik istället. Fin kväll.Attans! Jag får väl lifta till åsen och sen rulla
Vart är det ni ska äta?
Åh! Little meats på Olivedalsgatan. EXTREMT enkelt, fingermat, plastbestick, inga tallrikar, många servetter. På goda grunder. Tacos från himlen! Underbart. För 450 kronor blev tre vuxna mätta och euforiska. Tyvärr hade de inga churros idag, så vi tog kaffet på ett fik istället. Fin kväll.
Det låter ju verkligen helt fenomenalt bra!Åh! Little meats på Olivedalsgatan. EXTREMT enkelt, fingermat, plastbestick, inga tallrikar, många servetter. På goda grunder. Tacos från himlen! Underbart. För 450 kronor blev tre vuxna mätta och euforiska. Tyvärr hade de inga churros idag, så vi tog kaffet på ett fik istället. Fin kväll.