Hehe. Håller tummarna för hemflytt imorgon.
Blir inte. Kanske helgen. Kanske aldrig känns det som....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hehe. Håller tummarna för hemflytt imorgon.
Pulvermos och fiskpinnar med svärmor resten av livet. Stackars dig.Blir inte. Kanske helgen. Kanske aldrig känns det som....
Kolla Hemköp på Frölunda Torg annars. Förvisso något sämre sortiment men det kan ju finnas och då slipper du ångesten som skapas av nordstanFår göra mig ett ärende dit även om det är världens jobbigaste mataffär - mitt i Nordstan i Göteborg...
Blir inte. Kanske helgen. Kanske aldrig känns det som....
Kolla Hemköp på Frölunda Torg annars. Förvisso något sämre sortiment men det kan ju finnas och då slipper du ångesten som skapas av nordstan
Nu känner jag mig som värsta stalkern Men det går ju att ta det på vägen hem från ditt jobb tänker jag om du tar 99an mot torget istället för vägen genom stan? (så brukade jag åka, fast bara till Kungssten, när jag gick i skolan på lindholmen och bodde i högsbo ) Så du inte behöver åka åt fel håll i onödanJa, sant! Jag bor ju inte långt ifrån Frölunda Torg men åker sällan dit eftersom det är åt "fel" håll. Men det är ju onekligen ett ganska käckt centrum.
Nu känner jag mig som värsta stalkern Men det går ju att ta det på vägen hem från ditt jobb tänker jag om du tar 99an mot torget istället för vägen genom stan? (så brukade jag åka, fast bara till Kungssten, när jag gick i skolan på lindholmen och bodde i högsbo ) Så du inte behöver åka åt fel håll i onödan
Jag veeeeet! När den kom igång, för typ 12 år sedan (?), var jag överlycklig som högsbo-boende men efter bara några resor så ville jag typ gråta blod! Att pendla dagligen med den (när inte kungssten var ett alternativ) var inte bra för min mentala hälsa(aka helvetet på jorden).
Vad blir det för födelsedagsmiddag?Illa kan ni inte bo i stugan tills det är klart?
Viktigaste fråganVad blir det för födelsedagsmiddag?
(Grattis!)
Vad var det du skulle köpa, @Anna ?
Kommer du inte förbi å det snaraste kan jag kolla Frölundas Hemköp åt dig. Är vår vanligaste affär (mkt stort utbud på det helvegetariska).