Först släpärter. Sedan moules marinières. Glögg till efterrätt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså hade du bara sagt något i tid så hade jag satt mig i bilen asap! Det låter så gott!Ja alltså de blev sjuka INNAN. Så de kom inte. Inte sjuka av maten.
Visa bifogad fil 22410
Ett urval, har klämt 20 små piffiga rätter och ett luxuöst VLIN-paket. Är i mathimlen.
Vresros!Visa bifogad fil 22410
Ett urval, har klämt 20 små piffiga rätter och ett luxuöst VLIN-paket. Är i mathimlen.
HÄRREGU! Så stjärtigt. Laxhjärta! Amazing.
Jag har inte ätit bakad potatis på många år. Jag gillade det som barn och det känns 70-tal för mig.
Det ser helt fantastiskt ut @Hyacinth
Gästerna blev sjuka. Vilket antiklimax.
Couscous med räkor, saffran, grönsaker, oliver, nybakat bröd, vitlöksyoghurt och vitt vin gick förstås att äta ändå. Den egengjorda vaniljglassen och kanelstekta äpplena med tosca också. Men ändå, liksom. Visa bifogad fil 22409
Oumph-pizza från frysdisken! Här utmanar vi våra smaklökar idag igen, men på ett annat sätt. Febrig SKORK, lätt bakfull och trött
Är det som en färdig pizza med oumph? Åh vad jag längtar till Sverige!Oumph-pizza från frysdisken! Här utmanar vi våra smaklökar idag igen, men på ett annat sätt. Febrig SKORK, lätt bakfull och trött
Är det som en färdig pizza med oumph? Åh vad jag längtar till Sverige!