Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja för fasen! Kanske citron som piggar upp nyponen lite?
Jag tror på det, förutsatt att du får till höga smaker så att inte allt blir en jolmig mesighet smakmässigt. Lite citron i nypinen, kanske lite bittermandel i mandelbottnen?
Jag kan hjälpa till med provsmakningen
Usch då, vad har du dragit på dig? Låter inte ett dugg kul!Mycket smaskig buljong på pulver här. Lyckades äta ett par kakor inatt någon gång också, och en bit mögelost. Suck!
Så nobelt och osjälviskt av dig
Usch då, vad har du dragit på dig? Låter inte ett dugg kul!
Usch, så jobbigt det låter, Anna! Din stackare, hoppas du får ta igen sömnen snart så kroppen får slappna av liteTja, jag har sovit kanske tio timmar på en vecka (jag skojar inte) vilket resulterar i att jag biter ihop käkarna såväl natt som dag = onda tänder = otrevligt att tugga. Nu börjar aptiten i alla fall komma tillbaka, så ikväll ska jag nog prova med några pannkakor.
Det är verkligen en fin inställningTack, jag tar den bördan av er andras axlar. Jag bidrog ju inte med någon smakidé så får offra mig på andra vis!
Det kan ju vara bra att inte ha för smal smakpanel, bredd är ju viktigt och smak är ju som bekant subjektivt. Jag kan ställa upp om det kniper. (Tårtan låter toppen!)Det är verkligen en fin inställning
Vi kan ha provsmakning i Laholm
Ja två är ju såklart bättre än en! Kanske behöver jag baka fler tårtor så det blir mer att provsmaka?Det kan ju vara bra att inte ha för smal smakpanel, bredd är ju viktigt och smak är ju som bekant subjektivt. Jag kan ställa upp om det kniper. (Tårtan låter toppen!)
Och jag som tycker att min mat låter ofantligt tråkigDina skåpsrensningar är så himla inspirerande @Koltrast
Usch, det låter jättetufft! Lider med dig och hoppas att pannkakor funkar!Tja, jag har sovit kanske tio timmar på en vecka (jag skojar inte) vilket resulterar i att jag biter ihop käkarna såväl natt som dag = onda tänder = otrevligt att tugga. Nu börjar aptiten i alla fall komma tillbaka, så ikväll ska jag nog prova med några pannkakor.