Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om du vill ha råd angående hur du maximerar skörden så sitter jag på mängder av kunskap! Kolla in årets skörd liksom - jag är snart uppe i att vara självförsörjande på betor (OBS! Fotade bara dom största för att ingen ska bli avis!)Nästa år ska jag odla ännu mer betor
Om du vill ha råd angående hur du maximerar skörden så sitter jag på mängder av kunskap! Kolla in årets skörd liksom - jag är snart uppe i att vara självförsörjande på betor (OBS! Fotade bara dom största för att ingen ska bli avis!)
Wow, tack! Jag återkommer för inside-tipsen...! Man vill ju ha primörer, men de här är kanske mer pr(e)mat(u)rer?
(du vet att man brukar odla i någon typ av "jord", eller? mina majrovor brukar också bli sådär iofs, men betorna är mycket snälla och frodiga)
Lerjord?Om du vill ha råd angående hur du maximerar skörden så sitter jag på mängder av kunskap! Kolla in årets skörd liksom - jag är snart uppe i att vara självförsörjande på betor (OBS! Fotade bara dom största för att ingen ska bli avis!)
Åh jord alltså? Måste testa det nästa säsong! Dom här är mest uppvuxna på luft och kärlek(du vet att man brukar odla i någon typ av "jord", eller? mina majrovor brukar också bli sådär iofs, men betorna är mycket snälla och frodiga)
Mina morötter har växt förvånansvärt bra i år faktiskt Och jordgubbarna. Resten kan vi låtsas som om jag aldrig ens försökte odla...Jag tror "gödning" ska in där någonstans också
@Killaloe: Den här odlingssäsongen var bedrövlig Det enda som växte ordentligt var kirskålen, nässlorna och gräsmattan...
Pallkrage med ordningsjord faktisktLerjord?
Tallriken! Jag har några sådana i min mycket udda servis på landet!Till lunch blev det en hemmagjord falafeltallrik med orientdressing.
Har haft grava cravingz efter rött kött och mamma råkade ha ryggbiff i frysen som jag fick och lagade till idag, så himla gott. Men känns alltid fel