Tips på snacksskålar med lock

+1 på Tupperware, de har åtminstone 2-3 modeller (var och en i olika storlekar) som är perfekta för snacks. Köpes med fördel på Tradera, både nya och begagnade.
 
Tänker bara att såna ”verktygslådor” kanske inte är till för att ha livsmedel i? Man får kolla efter märkning under. Har sett dem förut och det ser absolut kul ut, men just detta har jag tänkt på…
Tänker samma. T.ex dom murarbaljor som många har som vattenbalja är sällan livsmedelsgodkända. Stinker som nya gör det oxå. Frågade efter livsmedelsgodkända baljor på GG en gång, och personalen hade noll koll. Blev en 90l tvättbalja ist. Känns mycke fräschare.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 279
Senast: lilstar
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 869
Mat Jag vet att jag kanske inte framstår som en muntergök när jag skriver en del om min autism och anorexi här på buke, men jag läser dom...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
11 305
Senast: MiniLi
·
Hundavel & Ras Jag är på jakt efter den perfekta rasen till mig och tänkte höra om ni kanske har något tips på vägen. Jag har skannat av de flesta av...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
29 877
Senast: Åsa A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp