Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför måste man koka frysta hallon? Vad händer i frysen. Mvh hon som just ätit frysta hallon och yoghurt.Fryst mango och hallon. Fast tinade då. Obs att rekommendationen är att koka frysta hallon.
Köpta hallon kan innehålla magsjukebakterier, och det är därför man ska kokaVarför måste man koka frysta hallon? Vad händer i frysen. Mvh hon som just ätit frysta hallon och yoghurt.
Ok... jag bara undrade om det var nånting som hände i frysen eftersom det inte är nått problem att äta direkt från busken. Jag har nog aldrig köpt frysta hallon u affären.Köpta hallon kan innehålla magsjukebakterier, och det är därför man ska koka![]()
Nej det är bara därförOk... jag bara undrade om det var nånting som hände i frysen eftersom det inte är nått problem att äta direkt från busken. Jag har nog aldrig köpt frysta hallon u affären.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Det här testade jag, det var ett prima snacks.Jag älskar gurka som jag drar i massor av chili hummus (zeinas, all annan chili hummus smakar skit).