Tinker el Irish cob.

poloplayer

Trådstartare
Har blivit erbjuden ett tinkersto av en bekant i England som jag är intresserad av och tänker nog köpa. Hon är palomino alltså inte skäck, kan hon visas i Sverige och reggas här eller blir det SH? Har pass med härstamning från England. Nån som vet om en palomino kan reggas som tinker?
 
Sv: Tinker el Irish cob.

det är nog SH som utfärdar passen. Men frågan handlar väl mer om ifall den kommer räknas som nån form av korsning eller om den kan reggas renrasigt, antar jag
 

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 538
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 901
Senast: kma
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 317
Senast: Calmiche
·
Övr. Hund Lugn allihop - jag är absolut inte intresserad av att skaffa något sådant! Sambon kom hem och berättade att en till honom ytlig bekant...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 746
Senast: Seabaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp