Tinker el Irish cob.

poloplayer

Trådstartare
Har blivit erbjuden ett tinkersto av en bekant i England som jag är intresserad av och tänker nog köpa. Hon är palomino alltså inte skäck, kan hon visas i Sverige och reggas här eller blir det SH? Har pass med härstamning från England. Nån som vet om en palomino kan reggas som tinker?

Sv: Tinker el Irish cob.

det är nog SH som utfärdar passen. Men frågan handlar väl mer om ifall den kommer räknas som nån form av korsning eller om den kan reggas renrasigt, antar jag

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 835
Senast: mamman
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 924
Hundhälsa Hej! Jag ska försöka göra en lång historia kort... min hund på 1.5 år blev sjuk i akut pankreatit i början av april. Han blev inlagd...
Svar
2
· Visningar
2 575
Senast: niardasp
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 974
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka