Test: Vilken ras är du?

Sv: Test: Vilken ras är du?

Jag blev en labrador och gubben en grand danois.

Ska fråga min aktiva schäferhund på två år om vad han tycker om det, han ville nog att vi skulle blivit som honom.....aktiva o busiga! :p

Jag blev Alaskan Malamute.
Mja, jag är inte direkt frusen av mej..
"Despite its wolfish appearance this breed is gentle, affectionate and loyal with a long memory." Ja, det lät väl rätt bra..
"Owners warn of a natural stubbornness that must be overcome by training." Ingen kommentar.

Jag blev åxå Munsterlander? :confused:
Ingen aning om det var bra eller dåligt... Ska se vad jag blir nästa gång :D

Sv: Re: Test: Vilken ras är du?

*Lånar knapp*

JAg gjorde testet två gånger.. Först blev det en Belgian wire-haired Griffon (tror att den kallas Kothals här hemme) Och andra gången blev det en Braque d´Avergne.

Två fågelhundar med andra ord.. Inte konstigt att jag kommer så väl överens med vår Bracco Italiano.

Sv: Re: Test: Vilken ras är du?

knapplån: nu blev jag en spets igen! lundehund denna gång... måste prova en gång till...

Jag är en söt Amerikansk cocker spaniel... :)

a va f*n. finsk spets igen! hur gör man för att bli något annat? labbe t ex :angel: eller en redig bruksschäfer?

Hur lyckades du bli en staff???
Det går inge bra för mig... :cry:

kolla vad jadzia blev :devil:

nej men jag tycker det är ett dåligt test för jag blir inte det jag vill bli. nu ska jag springa och gömma mig.

hahahah portugisisk vatten hund :o
ahhha !

Åh! vad kul! en Border Collie! Tänk att den här fredagen började bra. Jag som var så less och det bara regnar och så kommer en sån här kul grej att göra TACK!! :)

Du blev säkert en vacker oklippt storpudel med silverfärg fattar du väl.....fast jag vill minnas att för ganska länge sedan när alla trode att du hade svart kort hår och var nitad och så det kom in en bild på en lockhårig och söt tjej (pudelfrillan ;) )

Liknande trådar

Övr. Hund Har en bekant som äger en hund. Men när jag söker på ägarens namn på tex mr koll så står det att personen inte äger ngn hund? Kan man...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 450
Senast: Lobelia
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 201
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Hej! Vill gärna få tips på bra gårds och stallhund i behändigt format typ knähög . Vi har alltid haft jaktlabrador, först två tikar nu...
Svar
6
· Visningar
939
Senast: Wenniz
·
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 283
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka