Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
MammaBerg, det är nu justerat i TDB. Nu när jag kollade så stod det vilka klasser det är tänkt hos dom olika klubbarna.
Näemen herregud mammaBerg! Menar du att buke har någon som helst effekt på världen utanför???
Men det vet du väl? Att Buke jmrfs med Se och Hör. INGEN köper den, ingen LÄSER den men alla vet vad som står
Möjligen att man sett ngt hos frissan
Buke läser man i smyg, erkänner inte det, aldrig, utan man har hört någon annan berätta vad som står. För tantBuke är ju inget att bry sej om
Äsch ni 2 är så betydelselösa att ingen fäster sig vid att ni citerar buke...
Tänk om alla som läste här skrev vad de tänkte istället så skulle nog IRL världen vara ett bättre ställe för Ft-ryttare!
Vad då? Du menar att om jag skriver: Jag vill ha en startfälttävlan på Hermanstorp innan 14-15 maj så blir det verklighet Fast jag är nog inte betydelsefull alls och jag har redan frågat
Tänk om alla som läste här skrev vad de tänkte istället så skulle nog IRL världen vara ett bättre ställe för Ft-ryttare!
Klart det blir en OM du tillägger: Jag fixar!
Jag får nog inte lova att bygga bana och leka domare dock Våren var inte bästa tiden för vårt ankare direkt.
*kl*
Waxholm har ställt in sin tävling på Runsten i maj. Så himla trist att inte en så pass fin bana används mer, det vimlar ju inte av tävlingar här uppe i "norr" direkt...