Terminen 2011

Sv: Terminen 2011

Ja, det är plan B. Men det ligger veckan före Runsten/Waxholm, så Mantorp hade helt klart passat bättre.

Fast vad gör det? I 90 klass tycker inte jag det gör nåt om man rider ett par st i rad. Men givetvis är det bättre om det är nån helg mellan. Det här med tävlingstermin det är klurigt det...jag tycker jag har svårt att få ihop det med trots alla tävlingar!

Nä, klart att det funkar men inte optimalt. Han ska gå 100 på Runsten, med Ebba.
Det är ett riktigt pussel att få ihop det...särskilt när datumen ändras lite då & då.

Näemen herregud mammaBerg!:eek: Menar du att buke har någon som helst effekt på världen utanför???;)

Näemen herregud mammaBerg!:eek: Menar du att buke har någon som helst effekt på världen utanför???;)

Men det vet du väl? Att Buke jmrfs med Se och Hör. INGEN köper den, ingen LÄSER den men alla vet vad som står ;)
Möjligen att man sett ngt hos frissan :p

Buke läser man i smyg, erkänner inte det, aldrig, utan man har hört någon annan berätta vad som står. För tantBuke är ju inget att bry sej om ;)

:rofl:

Men det vet du väl? Att Buke jmrfs med Se och Hör. INGEN köper den, ingen LÄSER den men alla vet vad som står ;)
Möjligen att man sett ngt hos frissan :p

Buke läser man i smyg, erkänner inte det, aldrig, utan man har hört någon annan berätta vad som står. För tantBuke är ju inget att bry sej om ;)

:rofl:

Är det bara jag som säger "det säger dom på buke" :D

Äsch ni 2 är så betydelselösa att ingen fäster sig vid att ni citerar buke...:angel::D

Tänk om alla som läste här skrev vad de tänkte istället så skulle nog IRL världen vara ett bättre ställe för Ft-ryttare!:banana:

Äsch ni 2 är så betydelselösa att ingen fäster sig vid att ni citerar buke...:angel::D

Tänk om alla som läste här skrev vad de tänkte istället så skulle nog IRL världen vara ett bättre ställe för Ft-ryttare!:banana:

Vad då? Du menar att om jag skriver: Jag vill ha en startfälttävlan på Hermanstorp innan 14-15 maj så blir det verklighet :angel: Fast jag är nog inte betydelsefull alls och jag har redan frågat :D

Haha, alltså de ska ju finnas oxå :angel: Dessutom har mamma bättre kontakter än mig och hon säger blankt nej - då litar jag till 100 % att det inte är möjligt :p Bättre att satsa på en bra fälttävlan nu med ny fälttävlanssektion :)

Jag vill ha fler pay n cross!!! Kan någon ordna det oxå?;) och fler lokala debutantklasser så jag kan pröva vingarna på min nya tant!! :p

*kl*

Waxholm har ställt in sin tävling på Runsten i maj. Så himla trist att inte en så pass fin bana används mer, det vimlar ju inte av tävlingar här uppe i "norr" direkt... :(

*kl*

Waxholm har ställt in sin tävling på Runsten i maj. Så himla trist att inte en så pass fin bana används mer, det vimlar ju inte av tävlingar här uppe i "norr" direkt... :(

Ge inte upp hoppet :) det blir förhoppningsvis en tävling på Runsten i maj
men vilken eller vilka klubbar som arrangerar är inte klart om jag fattat
rätt

Det måste bli vårtävling på Runsten som sagt. Jag tror att vi löser det.

:d Jag är optimistisk.

Edit: Det är ingen ruin, inte än så länge iaf! (stavfel, ruinsten)

Senast ändrad:

Liknande trådar

Ridning Har gått två terminer på en ridskola och var inte toppen-nöjd, tyckte b la att man inte fick särskilt mycket instruktioner och...
Svar
3
· Visningar
298
Dressyr Det ska ju gå att ha separata bettlösa klasser på dressyrtävling numera - men finns det alls några sådana? Hur hittar man dem i så fall...
Svar
13
· Visningar
1 646
Senast: Fiorano
·
Relationer Jag har efter några terminer i skolan äntligen hittat en person som är otroligt lik mig och jag tyckte vi fick en bra connection. Hur...
Svar
11
· Visningar
911
Senast: Lingon
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 272
Senast: Äpplet.
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka