Terminen 2011

Sv: Terminen 2011

Tågarp har sökt Lag-SM vilket även Hofors gjort men Tågarp gjorde det först och har då 1:a tjing. Det ska gå i september, just nu enligt den prel planeringen ganska sent i september men det kanske sker förändringar.

Så nu är det bestämt att Tågarp ska ha Lag-SM den 22-23 September. Blir väl sista fälttävlan nästa år känns det som ;)

Dumt att Enköping och Baståsen lagt sina tävlingar samma helg? Varför har Enköping flyttat bak sin tävling en vecka. De ligger ju i samma område. :confused:

Å jag tycker ju att plönninge och tågarp ligger i samma område ur ft-perspektiv så jag förstår inte varför dom skall ligga på samma helg. Det hade varit bättre att tågarp hade flyttat bak sin tävling en vecka och hamnat på mantorphelgen som inte ligger i samma område.

*KL*

Beundrar ju inte TDBs lista. Saknar klasserna som jag tycker har stor betydelse i vår planering. :angel: Och jag vet vissa förändringar som är på G och klasser som disk.

Ser också att inom hopp och dress tar det väldigt lång tid innan propparna kommer, det blir nog inte bättre inom Ft. Spec inte om alla domare ska vara klara... Det har aldrig vi :o

Tyskarnas har kommit...

*KL*

Beundrar ju inte TDBs lista. Saknar klasserna som jag tycker har stor betydelse i vår planering. :angel: Och jag vet vissa förändringar som är på G och klasser som disk.

Ser också att inom hopp och dress tar det väldigt lång tid innan propparna kommer, det blir nog inte bättre inom Ft. Spec inte om alla domare ska vara klara... Det har aldrig vi :o

Tyskarnas har kommit...

Du med dina kryptiska inlägg ;)

Det kan ju inte vara såååå stora förändringar på klasser. Dom har ju de banor dom har och de klasser de har.. här jäkligt svårt att tro att det kommer ske någon större förändring :p

Du med dina kryptiska inlägg ;)

Det kan ju inte vara såååå stora förändringar på klasser. Dom har ju de banor dom har och de klasser de har.. här jäkligt svårt att tro att det kommer ske någon större förändring :p

Stora förändringar? Näe.. men om en tävlingsplats kör 1stj eller ej är ganska avgörande för planeringen. :laugh:
och H-torp ska köra 2-stj tydligen.

*kl*

Jaha, då ser det ut som om Mantorp har tidigarelagt sin tävling en vecka och kör 9-10 april?! Låter galet i mina öron, man har ju fått skjuta fram den tidigare? Och hur i helsike ska man hinna träna? Att komma ut på en terrängbana i mars här i Norrland (läs Sthlm) lär ju vara omöjligt om vintern fortsätter som den gjorde förra året...suck.

OldQ, vet du varför tävlingen är flyttad?

MammaBerg, det är nu justerat i TDB. Nu när jag kollade så stod det vilka klasser det är tänkt hos dom olika klubbarna. :)

*kl*

Jaha, då ser det ut som om Mantorp har tidigarelagt sin tävling en vecka och kör 9-10 april?! Låter galet i mina öron, man har ju fått skjuta fram den tidigare? Och hur i helsike ska man hinna träna? Att komma ut på en terrängbana i mars här i Norrland (läs Sthlm) lär ju vara omöjligt om vintern fortsätter som den gjorde förra året...suck.

OldQ, vet du varför tävlingen är flyttad?

Nu du aicha får vi se vad du går för, start i Mantorp utan terrängträning innan.. det är väl precis vad du behöver :D

Det ser ut som om Mantorp och Udden har bytt datum och nu ligger Udden, Styringe och Tågarp på samma helg.

Tja, det kommer inte handa - en ryttare som inte hoppat terranghinder pa typ 4 ar & en hast som inte har sett ett endaste terranghinder sedan september 2009. Tror inte det va, da far vi skjuta pa sasongsdebuten om det skulle bli sa...

Men jag forstar inte tanket, sen nar gar det att kora ft sa pass "langt" upp i landet sa tidigt i april? De fick val flytta fram tavlingen forra aret ocksa?

Synd. :( Så om vädret inte ger med sig så ställer ni in i vår? Om det skulle bli som förra året menar jag, att det mer eller mindre är vinter fortfarande, så kan ni inte köra något annat datum öht?

Liknande trådar

Ridning Har gått två terminer på en ridskola och var inte toppen-nöjd, tyckte b la att man inte fick särskilt mycket instruktioner och...
Svar
3
· Visningar
298
Dressyr Det ska ju gå att ha separata bettlösa klasser på dressyrtävling numera - men finns det alls några sådana? Hur hittar man dem i så fall...
Svar
13
· Visningar
1 646
Senast: Fiorano
·
Relationer Jag har efter några terminer i skolan äntligen hittat en person som är otroligt lik mig och jag tyckte vi fick en bra connection. Hur...
Svar
11
· Visningar
911
Senast: Lingon
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 272
Senast: Äpplet.
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka