Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och det är ju sant men på regional tävling måste ju hästen ha licens även fast klassen är lokal. DET tycker jag är en konstig regel??
Behöver inte ryttaren ha regional licens då? jag förstår mig inte på alla konstiga regler alltså=P
Tågarp har sökt Lag-SM vilket även Hofors gjort men Tågarp gjorde det först och har då 1:a tjing. Det ska gå i september, just nu enligt den prel planeringen ganska sent i september men det kanske sker förändringar.
*KL*
Beundrar ju inte TDBs lista. Saknar klasserna som jag tycker har stor betydelse i vår planering. Och jag vet vissa förändringar som är på G och klasser som disk.
Ser också att inom hopp och dress tar det väldigt lång tid innan propparna kommer, det blir nog inte bättre inom Ft. Spec inte om alla domare ska vara klara... Det har aldrig vi
Tyskarnas har kommit...
...har du möjligtvis någon bra länk till deras tävlingstermin??
Du med dina kryptiska inlägg
Det kan ju inte vara såååå stora förändringar på klasser. Dom har ju de banor dom har och de klasser de har.. här jäkligt svårt att tro att det kommer ske någon större förändring
www.buschreiter.de/event.pdf där är det natinella, internationella och stil mm i salig blandning. För er som inte vet så är SHO närmast oss
*kl*
Jaha, då ser det ut som om Mantorp har tidigarelagt sin tävling en vecka och kör 9-10 april?! Låter galet i mina öron, man har ju fått skjuta fram den tidigare? Och hur i helsike ska man hinna träna? Att komma ut på en terrängbana i mars här i Norrland (läs Sthlm) lär ju vara omöjligt om vintern fortsätter som den gjorde förra året...suck.
OldQ, vet du varför tävlingen är flyttad?
*kl*
OldQ, vet du varför tävlingen är flyttad?