Inget jag har liggandes i garderoben, men har man det är det ju enkelt.Enkelt. Knytblus i lila och röda gabardinbyxor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inget jag har liggandes i garderoben, men har man det är det ju enkelt.Enkelt. Knytblus i lila och röda gabardinbyxor.
Å andra sidan - har man det så bär man det väl?Inget jag har liggandes i garderoben, men har man det är det ju enkelt.
Tack för alla svar!Vad är din normala stil?
Vad gillar du inte?
Så kanske vi kan spåra ihop.
Tack för alla svar!
Har bestämt träff med en kompis som är totalt motsatt mig i stil. Å andra sidan känner jag bara födelsedagsbarnet så ingen kommer veta att det inte är min vanliga stil. Så har även kollat med Facebook om någon kan låna ut en hockeytröja, jag hejar på ett helt annat lag men kompisen som fyller år älskar Frölunda. Hade säkert kunnat låna hennes tröja men då förstör jag ju överraskningen.
Hittar ingen Frölunda tröja och då bor jag ändå i Göteborg!Färjestad/HV71 supporter
Edit: Eller Frölunda supporter
Hittar ingen Frölunda tröja och då bor jag ändå i Göteborg!
Just nu lutar det dock åt att jag stannar hemma. Känner mig allmänt obekväm och har massa ångest.
Nää. Möt ångesten o gå dit.Hittar ingen Frölunda tröja och då bor jag ändå i Göteborg!
Just nu lutar det dock åt att jag stannar hemma. Känner mig allmänt obekväm och har massa ångest.