F
fonen
Sv: Tejpade öron?
klipper inte min häst helt så han går utan täcke större delen av året..förutom riktigt skitväder och då får han inget skav av täcket nånstans och har inget som helst emot de.
har inte hakar upp mej på nån tejpbit? tycker bara de är en löjlig grej..men inget fel om man vill de.
så du menar på allvar att man inte får tycka annorlunda än andra? man får inte tycka att de är en löjlig grej att ett öra inte får hänga de minsta nerår..eller stå uppåt?
jag har full respekt för hur andra tycker men de ändrar inte min åsikt om de.
Du får ta åt dig om du vill. Men är inte så jag menar.
Utan jag tar det som ex eftersom du tycker det är ok att klippa din häst, för det behövs.
Du hakar upp dig på en tejpbit. Men hästen måste gå med täcke för vi människor ska klippa den.
Täcken skaver mm, ser jag på varenda häst som har täcke.
Man kanske ska se hur man själv gör innan man klagar och tycker det andra gör är löjligt.
klipper inte min häst helt så han går utan täcke större delen av året..förutom riktigt skitväder och då får han inget skav av täcket nånstans och har inget som helst emot de.
har inte hakar upp mej på nån tejpbit? tycker bara de är en löjlig grej..men inget fel om man vill de.
så du menar på allvar att man inte får tycka annorlunda än andra? man får inte tycka att de är en löjlig grej att ett öra inte får hänga de minsta nerår..eller stå uppåt?
jag har full respekt för hur andra tycker men de ändrar inte min åsikt om de.