Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Majorn Hoppas att pållarna har lugnande inverkan på varandra och inte tvärt om!
Kusen var övertaggad så pulsen gick inte ner i tid. Han hade högre puls än vad har brukar ha på förbesiktningen oxå, plus att magen var stressad. Han har varit lättpulsad innan... Så på Karlshamnsritten ska vi starta en stund efter dom andra så att han förhoppningsvis inte stressar upp sig. Dock kändes han jävligt fräsch, så jag hoppas att resten av säsongen går bättre Har beställt en pulsmätare nu som jag hoppas ska komma innan helgen, så ska det nog bli lite lättare att hålla koll på han.
Spännande att se den nya hästen! Och taggad är man ju alltid
Var väl nåt med luften i Sämsholm
Hur gick det för er i Karlshamn igår? Jag har inte riktigt koll på vem som är vem
Över lag var jag lite skeptisk till skyltningen också. På ett ställe inne i skogen (förmodligen där de fått lägga om banan på gul slinga) gick där ju två vägar och en pil som bara visade rakt fram. Jag chansade o red höger, mitt ridsällskap försvann o jag red LÄNGE i skogen innan jag såg en stackars snitsel som borde tyda på att jag var på rätt väg, o ännu längre innan jag faktiskt såg en pil som bekräftade det. Jag vill inte gärna rida vilse i skogen.
Hur gick det för dig @Lutten ? Var han lugnare denna gången?
Kul att det har gått bra för er andra också!
Godkända hur som helst!
Vad ska ni andra rida för klasser på Göinge - ni som ska starta?