Sv: Tävlingsdatabasen - Hjälp!
Ge det en vecka...
19 namn so far
Hur många tror ni vi ska satsa på innan jag skickar in det?
Ge det en vecka...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
19 namn so far
Hur många tror ni vi ska satsa på innan jag skickar in det?
jag tror färre ser denna tråden nu när den hamnade här istället för på Hoppning...
Sorry, men den handlar ju inte specifikt om hoppning egentligen och jag borde nog ha flyttat den tidigare.
Allright nu närmar det sig 400...! Man märker på kommentarerna i forumet på Namnins sidan att dett upprör folk i stugorna. Spriiid vidare än är det långt till 2000!!
Skulle anmäla till tävling (första gången med tdb), och det står ett pg.nr på proppen och så ett annat på tävlingsdatabasen. vad ska man göra då?
Men det är ju inte lite fräckt egentligen – betala för att få betala, 10kr/häst!! Snacka om stålar som Sv Ridspförb kommer att håva in, exakt hur får vi del av de pengarna? Dessutom massor m pengar innestående på konto som ger ränta åt förbundet!! Borde ju givetvis vara självfinansierat redan där??!!... Vi får ett krångligt system, dålig sida m buggar scrollning hit o dit som vi dessutom betalar extra för att få betala till!? Vem är hjärnan bakom detta? Om inte 10kronan tas bort eller väsentligt minskas så ska TDB bojkottas av klubbarna anser jag! Och vi är många i min klubb som hänger på namnlistan som med all säkerhet är på gång!! Hur gör vi??
Men det är ju faktiskt inget som säger att du måste ha pengar innestående på kontot. Du kan ju betala det som kommande start kostar och skulle det mot förmodan bli några prispengar så är det ju bara att ta ut dem. Och om du tror att ränta skulle finansiera ett system av denna kaliber så har du fel. Räntan på dessa typer av klientkonton är försvinnande låg. Gör som jag, ta reda på fakta innan ni sprider felaktig information. Som arrangör är jag mycket tacksam för allt vad detta system innebär.