Tävling - Hur gör Ni?

Sv: Tävling - Hur gör Ni?

Jag tycker inte heller att du behöver stanna hemma om du har en snäll häst- olyckor händer inte SÅ ofta- och sannolikt finns det otroligt många folk som skulle vilja hjälpa dig om så skulle bli...

Ja tycker att det var ett bra tips från dig själv med medryttarelänken. Kanske kan du hitta någon som kommer att vara i din situation om ett tag som kanske vill ut och smaka på karamellen i förtid. Eller varför inte skaffa en skötare som hjälper dig med hästen. Oftast vill de bara rida lite hemma och det kan vara skönt att ha en sån. Jag har en- fast hon tävlar ju iofs min häst åt mig- och jag har ju aldrig dåligt samv ete när jag jobbar mkt längre. Det är SÅ skönt.
Eftersom hon är under 18 får jag snällt skjutsa och finnas där- vilket jag tycker är roligast...

Sv: Tävling - Hur gör Ni?

Ja, jag skulle kunna tänka mig en skötare fast grejen är att jag inte behöver någon hjälp med min häst annat än just på tävling.. Men jag vet inte, det kanske finns personer som helst bara pysslar och är med?

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 120
Senast: zarmino
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 644
Senast: Cambrie
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 349
Senast: QueenLilith
·
Relationer Jag känner att jag behöver lite perspektiv och lite fler infallsvinklar på den situation som uppstått i mitt liv - och Buke brukar ju...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
21 181
Senast: hoppsann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Selenbrist