Har du före-bild? Blev lite nyfikenMin nyaste (nr 7 eller 8, har byggt ihop två till en så 7 motiv men 8 tatueringar egentligen ) gjord idag så svullen och lite rött skinn
Visa bifogad fil 33750
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du före-bild? Blev lite nyfikenMin nyaste (nr 7 eller 8, har byggt ihop två till en så 7 motiv men 8 tatueringar egentligen ) gjord idag så svullen och lite rött skinn
Visa bifogad fil 33750
Akta dig för felstavningen där bara. ”Bros” är plural, ”bro’s” är fel.Mitt bästa förslag hittills är "Hoes before bro's"
Chicks before dicks ?Behöver tips. Kommer vilja tatuera över ett streck över denna. Tänker mig nån klockren text just över/under.
Mitt bästa förslag hittills är "Hoes before bro's"
Ska vara enkelt
Visa bifogad fil 36535
Akta dig för felstavningen där bara. ”Bros” är plural, ”bro’s” är fel.
Är du säker på att du vill göra ett streck över och en text som påminner om det hela? Jag förstår helt tanken men tänker att i framtiden kanske du inte vill att det ska vara lika uppenbart? Så kanske göra något annat över som inte påminner om det?Behöver tips. Kommer vilja tatuera över ett streck över denna. Tänker mig nån klockren text just över/under.
Ska vara enkelt
Visa bifogad fil 36535
Såg nyligen ”fries before guys” med liknande innebörd...Åh. Tack!
Jag googlade bara, så "Hoes before broes" då?
Gillar ju dock inte "Hoes"ordet.
Vad har du tänkt göra för motiv?Åh, vad kul att denna tråden kom upp. Ska tatuera ena handen i höst hade gärna gjort det nu men har vitiligo så jag vill att sommarens solbränna ska gå bort först.
Är du säker på att du vill göra ett streck över och en text som påminner om det hela? Jag förstår helt tanken men tänker att i framtiden kanske du inte vill att det ska vara lika uppenbart? Så kanske göra något annat över som inte påminner om det?
Just nu känns det som det... men du har en poäng.
Vet bara inte vad jag skulle göra över, ett svårt ställe...
Förstår det. Men avvakta skulle jag säga för att inte göra något som sen blir ännu svårare att täcka över.Just nu känns det som det... men du har en poäng.
Just nu känns det som det... men du har en poäng.
Jag hade lasrat så mycket det går och gjort en ny i valfritt motiv.Behöver tips. Kommer vilja tatuera över ett streck över denna. Tänker mig nån klockren text just över/under.
Ska vara enkelt
Visa bifogad fil 36535
lite blommor över? En säl? Jag skulle inte göra ett statement i ny text, det känns lite pubertalt.
Förstår det. Men avvakta skulle jag säga för att inte göra något som sen blir ännu svårare att täcka över.
Gå o snacka med tatueraren om bra alternativ?
Stryk över med en spritpenna så länge.Jo jag ska dit i veckan, gör ju bröstkorgen i oktober
Just därför kan jag inte göra nåt större nu...
Stryk över med en spritpenna så länge.