Kom just på att där vill jag ju ha katt tatueringen!Utsidan av underarmen?
Jag har både en text och ett litet fyrklöver där som jag aldrig tänker på förutom när folk kommenterar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kom just på att där vill jag ju ha katt tatueringen!Utsidan av underarmen?
Jag har både en text och ett litet fyrklöver där som jag aldrig tänker på förutom när folk kommenterar
Vad lustigt, jag tyckte att det såg mera ut som en gapande emoji som du säger på de som är svarta.Jag ser en gapande emoji (typ ) på den utan färg. Gillade de färgade bättre. Tror det kan vara tydligast om symbolen ändå är svart.
Blev bättre i färg.Tecknade även en katt tatuering med inspiration av en jag såg på pinterest
Visa bifogad fil 26693
Hade tänkt bara en katt men den var så fin den jag såg https://www.pinterest.se/pin/AfkIuKTW0UyB7HORbPlBRrhqInt-VzGlhi2U_H3H8GtqvSc6RkRAHO8/
Men en ragdoll istället såklart
Jag gillar blommorna bäst!Jag förstår att det är en tyckesfråga och att jag avgör i sista hand men jag är nyfiken. Vilken gillar ni bäst?
Visa bifogad fil 26686
En till fråga jag provade att göra som jag tänkt från början också.
Visa bifogad fil 26681
Är det obegripligt eller tror ni att det inte går att göras?
Just det undrade jag över, hur ser vattenfärg ut när det åldras? Syns de bara sämre så att de försvinner eller blir det fult?Den kommer vara fin i början med nackdelen med vattenfärg är att de åldras dåligt. Det får man även tänka på med små tatueringar, små detaljer kommer bli suddiga och fula med tiden och är svåra att fixa på ett bra vis.
Håll det enkelt och tydligt.
Just det undrade jag över, hur ser vattenfärg ut när det åldras? Syns de bara sämre så att de försvinner eller blir det fult?
Jag tänkte att om jag ändå inte har något svart i det så gör det inget om det försvinner med tiden (då har jag säkert hunnit tröttna på det ), då hela tatueringen försvinner utan att lämna något obegripligt svart bakom sig. Men det beror ju på hur det åldras ...Eftersom de saknar konturer blir de suddiga och oklara. Alla tatueringar åldras men just små detaljer och utan konturer blir lätt fula.
Jag ville ha vattenfärg men min tatuerare avrådde mig just pga detta. Vi gjorde ett mellanting istället som går att underhålla på ett bra vis.
Visa bifogad fil 26696
Jag tänkte att om jag ändå inte har något svart i det så gör det inget om det försvinner med tiden (då har jag säkert hunnit tröttna på det ), då hela tatueringen försvinner utan att lämna något obegripligt svart bakom sig. Men det beror ju på hur det åldras ...
Googlade lite och hittade denna bild:Försvinna kommer den inte göra, däremot kan den suddas ut och bli en suddig fläck, inte så fancy
Googlade lite och hittade denna bild:
Intressant!
Jag föredrar faktiskt de foton där tatueringen typ suddas bort, de svarta som blir klumpar är inte bättre i mina ögon.Googlade lite och hittade denna bild:
Intressant!
Sidan (visserligen isländsk(?) sida men man behöver inte läsa)
Se mitt inlägg innan detta, gör det någon skillnad? Alltså, jag ser det hellre försvinna än att det blir gråsvart med utsmetade kanter.Vissa färger släpper väldigt mycket på vissa personer. Sen beror det på hur man sköter sin tatuering, vad man har för hudtyp osv.
Just eftersom du vill ha något litet hade jag valt något enkelt med tydliga och rena linjer.
Ber om ursäkt allihopa, men de där efter bilderna får mig att tveka om jag vill skaffa mig någon tatuering ... de var inte snygga de där svarta oklara linjerna tyckte jag. Hm.Googlade lite och hittade denna bild:
Intressant!
Sidan (visserligen isländsk(?) sida men man behöver inte läsa)
Se mitt inlägg innan detta, gör det någon skillnad? Alltså, jag ser det hellre försvinna än att det blir gråsvart med utsmetade kanter.
Tack!Jo, jag såg det. Grejen är att du inte vet innan vilka färger som fäster och vilka som släpper eller om något släpper alls. Det kan hålla jättebra och det kan bli en utsmetad, dassig färgklick.
Därför tycker jag du ska prata med en erfaren tatuerare om vad som troligtvis kommer hålla sig snyggast.