Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Wooooow! Den är jättefin verkligen!Just det. Jag hade ju lovat @Malin_L tror jag det var bild på mina fåglar nu är den lite rödprickig, fick lite utslag förra veckan men de börjar lägga sig.
[img=http://forumbilder.se/G9K68/img-20170928-082536.jpg?width=150]
Det är lite roligt, det är rätt många som liksom hajar till och appropå ingenting säger att de är fina så det är inte bara jag som tycker att han gjorde ett riktigt bra jobb
Ja jag är så himla impad av hans skills! Och jag råkar veta att han kommer till Sverige igen i december och jag vill boka igen men har inget motivWooooow! Den är jättefin verkligen!
Just det. Jag hade ju lovat @Malin_L tror jag det var bild på mina fåglar nu är den lite rödprickig, fick lite utslag förra veckan men de börjar lägga sig.
Det är lite roligt, det är rätt många som liksom hajar till och appropå ingenting säger att de är fina så det är inte bara jag som tycker att han gjorde ett riktigt bra jobb
Ja Han var så himla duktig!VANSINNIGT snygg!
Jääääävlar vad fin den var!!!!!!Just det. Jag hade ju lovat @Malin_L tror jag det var bild på mina fåglar nu är den lite rödprickig, fick lite utslag förra veckan men de börjar lägga sig.
Visst är den? Jag går och kikar på den så fort tillfälle ges och känner mig urlöjlig men det är svårt att låta bli!Jääääävlar vad fin den var!!!!!!
Jamen jag förstår det! Jag är superkräsen när det gäller tatueringar och tycker att de allra flesta är fula () men din var ju helt sanslöst fin!!Visst är den? Jag går och kikar på den så fort tillfälle ges och känner mig urlöjlig men det är svårt att låta bli!
Han som gjorde den är i sthlm tror det var 1-7 december om du är sugenJamen jag förstår det! Jag är superkräsen när det gäller tatueringar och tycker att de allra flesta är fula () men din var ju helt sanslöst fin!!
Kan lägga till att jag sa ungefär vad jag ville ha (tror att min beskrivning var i stil med två duvor som flyger, lite ljus, svartvitt och den ena större än den andra) och han ritade ett par förslag. Det här motivet var LÅÅÅÅÅÅÅNGT över förväntan och då har jag ändå kollat hans Instagram och sett hans tidigare projektJamen jag förstår det! Jag är superkräsen när det gäller tatueringar och tycker att de allra flesta är fula () men din var ju helt sanslöst fin!!
Jäklar vad coolt!Kan lägga till att jag sa ungefär vad jag ville ha (tror att min beskrivning var i stil med två duvor som flyger, lite ljus, svartvitt och den ena större än den andra) och han ritade ett par förslag. Det här motivet var LÅÅÅÅÅÅÅNGT över förväntan och då har jag ändå kollat hans Instagram och sett hans tidigare projekt
Ja han var helt fantastiskt! När jag har funderat ut nästa motiv blir det han som får göra det, inga diskussionerJäklar vad coolt!
Jag gjorde min första tatuering igår och det gjorde så in i helvete ont! Nu var den liten, min tatuerare ganska hård i handen och placerad på utsidan på foten men jag blev faktiskt chockad över hur ont jag tyckte det gjorde. Inte fick jag någon endorfinkick förrän flera timmar senare heller. När den läkt ihop ordentligt så kan det bli en runda till för att fixa smådetaljer men då blir det Emla innan (på min tatuerares order).
Har någon av er erfarenhet med att tatuera insidan av handleden och kan jämföra det med utsida av fot? Nästa kommer att hamna på insidan av handleden och jag kommer behöva rycka upp mig ordentligt om jag ska klara det.