Men det måste väl finnas andra än bara de här två?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men det måste väl finnas andra än bara de här två?
Hårdrocksgruppen Saxons S. Ett av mina favoritband
Får man se? De du redan har alltså.Jag gjorde två i Juli, har en timme bokad för lite smågrejer den 30/8 och 29/11 ( ) blir det en Vera-special
(Min tatuerare ska få göra vad hon vill. Jag vill inte se förrän den är klar )
Jag funderar på att tatuera mig igen, åtta år efter min första. Jag är ju så himla velig men har fastnat för fyra textrader som jag inte tror att jag kommer att ledsna på och som för mig står för mycket fint.
Det är från Pink Floyds High hopes:
"The dawn mist glowing
The water flowing
The endless river
Forever and ever"
Det är egentligen "för mycket text" mot vad jag tycker är optimalt så det känns inte som det finns så många ställen att sätta den så jag antar att det blir revben? Vad tror ni, blir det bra? Råd/tips om placering, tatuera på revben eller vad som helst?
Låret? Vaden? Skuldran? Mellan skuldrorna?
Revbenen funkar det med, inte farligt alls enligt mig men alla är vi individer och upplever saker och ting (smärta) olika.. ^^
Hmmm... Ja låret eventuellt? På skuldran eller mellan skuldrorna känns det som det kommer bli så små bokstäver? Finns det någon bra riktlinje över hur stora bokstäverna ska vara för att de ska hålla sig fina? Jag tänker också på om man gör över revbenen, är det stor risk att det blir skevt och utdraget om man någon gång skulle bli gravid eller brukar det klara sig bra i det området?
Tusen frågor
Kanske det bli iofs, vet inte hur stor/liten du är heller ju.. Kan ju även fråga tilltänkta tatueraren om han/hon har förslag på placering med ev graviditet i åtanke, har ingen erfarenhet/kunskap om hur kroppen reagerar/vilka delar av kroppen som blir stora i samband med graviditet osv..