Tårta i rumstemperatur

BernT

Trådstartare
Har beställt tårta till dotterns födelsedag på söndag från dintårta.se och den kom idag redan. På den står att den ska förvaras i 20 grader och inte kylskåp, men håller den till söndag då? Är ingen grädde utan chokladbotten och chokladcreme.

Har beställt tårta till dotterns födelsedag på söndag från dintårta.se och den kom idag redan. På den står att den ska förvaras i 20 grader och inte kylskåp, men håller den till söndag då? Är ingen grädde utan chokladbotten och chokladcreme.

Kolla med företaget som sålt den, jag hade inte vågat chansa.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
913
Senast: corzette
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 385
Senast: Gabby_Ossi
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 308
Senast: Blyger
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 628

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka