Jag får be dig läsa tråden igen, ordenligt denna gång för du har tappat hela poängen
Nej det har jag inte. Självklart är jag med på att det är att ta i att sälja en huskatt som fötts i en oplanerad kull med okänd hane, obehandlad och inte gjort något hos veterinären för flera tusen. Men det är inte det som jag tagit upp.
Det som jag kommenterat är ang de summor som folk ändå tyckte var acceptabla att betala för en huskatt, OM denna katten var besiktigad, vaccinerad, chippad m.m. Och denna summan täckte inte ens de veterinärkostnader som någon skrev ut. Men om dessa veterinärpriser som skrivits ut är helt fel så ber jag om ursäkt om det verkat som jag försökt få någon att framställas dåligt, oavsett vad Gimlan säger så är det inte vad jag är ute efter, jag har bara gått efter vad folk skrivit och det jag läst går helt enkelt inte ihop matematiskt om man säger att man är villig att betala vad det kostar med allt. Och det är det jag vill ha en förklaring på hur de tänker och har räknat för att få det att gå ihop.
Jag tror att det är ni som missat vad det är jag försöker få fram trots att jag försöker gång på gång visa vad det är jag stört mig på.