Tappade connemarahingstarna tråden??

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare saila
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 304
  • Visningar Visningar 23 049
Sv: Tappade connemarahingstarna tråden??

Du lär dig nog. :D Super kul att det blir fler internationella hästar med. Hur många irländska saknas?

Har de irländska stona klara till nr 3845 (födda år 1967) så det är väldans många kvar

Har lagt in massor med finska hästar (+ bilder på flera av dem) och så försöker jag få in fler norska och danska, främst stamboksston

Är han lika snygg och i form som idag så blir det RIKS också.

Jag jobbar nog då :(

Får dreggla lite igen när jag hämtar hem Neffi förhoppningsvis om två veckor...

Men alltså. Har försökt hänga med i hingsttråden här, med alla åsikter och råd hit och dit om olika hingstar som ligger här inne. Nu undrar jag, är det vanligt att folk här uttalar sig negativt och säger att dom inte gillar hingstar, eller åtminstone att den o den hingsten inte tillhör favoriterna, om hingstar som dom överhuvudtaget aldrig har SETT själva :confused::confused:. Risken är väl stor att man "köper" och sprider vidare skitsnack som man hört, kanske av konkurrerande hingsthållare, om en hingst man aldrig träffat.Hur "vet" man annars så mycket? :o

Men alltså. Har försökt hänga med i hingsttråden här, med alla åsikter och råd hit och dit om olika hingstar som ligger här inne. Nu undrar jag, är det vanligt att folk här uttalar sig negativt och säger att dom inte gillar hingstar, eller åtminstone att den o den hingsten inte tillhör favoriterna, om hingstar som dom överhuvudtaget aldrig har SETT själva :confused::confused:. Risken är väl stor att man "köper" och sprider vidare skitsnack som man hört, kanske av konkurrerande hingsthållare, om en hingst man aldrig träffat.Hur "vet" man annars så mycket? :o

Man har ju sina egna favoriter och ofta så har man väl sett de? Det är ju inte heller konstigt att man inte har en hingst som favorit om man inte sett den. Och bara för att man inte sett en hingst live behöver ju inte det betyda att man inte vet något om den. Man kan ju hitta mycket info med hjälp av nätet.

Jag tror att det är bra att höra olika versioner/tyckande om de olika hingstarna. För de flesta prisar nog sin hingst trots att alla har brister. Och har man sett avkommor till hingstarna så kan man ju bilda sig en uppfattning där. För det är ju trots allt hur avkommorna blir som är det viktiga.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är osäker på om tråden ligger rätt, men eftersom detta främst handlar om mig som person och inte direkt om hästar egentligen så får...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
9 108
  • Låst
Tjatter O_o:(:confused: Jag är förbryllad, jag är olycklig och jag har en fråga. Kanske en skitdum fråga. Eller en bra och seriös fråga. Var...
Svar
7
· Visningar
1 345
Senast: Gunnar
·
Samhälle Min mor ramlade av hästen illa i November. Hon slog sig på rumpan/höften. Vi åkte in efter några dagar då det inte blev bättre. Röntgen...
2
Svar
30
· Visningar
4 688
Hästvård Jag har säkt bland trådarna men kan inte hitta någon som riktigt besvarar min fråga och mina funderingar... Jag vet att stons cykel inte...
Svar
16
· Visningar
3 164
Senast: Docka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka