Sv: Tap In + Drewind???
Nu är jag mutad för jag är väldigt svag för just Tap In avkommor
Väldigt prisvärd hingst med en helt tillfreds stam tycker jag. Hans avkommor som kommer till start är ofta matnyttiga och de flesta vinner lopp och då är oftast inte moderslinjen den bästa...
Endel tenderar, som någon skrev, till att bli små men oftast har de en gång som väger högre än storleken...
Generellt tycker jag att många Tap Innare inte är några sköntravare till skillnad från han själv, utan de brukar strutta runt både i låga och höga farter på ett karaktäristiskt sätt. Jag gillar Tap In skarpt och tycker han är en utav våra mest prisvärda hingstar i den prisklassen och det säger jag inte bara för att jag har en avkomma efter honom som vunnit 11 lopp
Hade jag kunnat betäcka med Tap In så hade jag gjort det men hon går nu dräktig med Orlando Vici ist och det är det ända varmblodsto jag har för tillfället. Jag hade en märr för några år sedan efter florida Pro som jag betäckte med Tap In men tyvärr så tappade hon fölet
Så frågar du mig, som är ett fan av Tap In
, så skulle jag inte tveka att betäcka med honom. Som någon också skrev så tenderar de också att bli lite speciella i humöret vilket också Mr Drew kan nerärva så det kan nog bli lite hett innanför mössan...Men skulle den lägga energin på att springa har du med all sannolikhet många roliga stunder framför dig...
Kör så det ryker...