Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med PART 5
dangit.. rumpmuskeln ar ju det som jag dras med..och har dragits med i 3 ar nu.. skaffa dig ett backbrace, det hjalper att halla in den och du overanstranger den inte da.. 225 krona hos sjukgymnasten.. armen later for dj*vlig ocksa.. det blir att halla dig stilla och ha sling formodar jag? och INGET jobba for dig och INGEN ridning bortsett fran ledd runt av ngn.. jag har ocksa ligament skada pa skulderbladet och det tar for evigt, ja alla ligamentskador tar evighet, stackars dig.. se om du kan fa en krycka om det hjalper glutus maxximus, jag gick med kryckor for 6 manader.. bodde i hus da med toiletten uppe sa det var helvete att ta sig upp och ner i trappen.. bara var forsiktig med dig. jag onskar nu att jag hade fatt backbrace nar skadan skedde, da kanske jag inte hade haft sa mkt problem.
Fingar? ar de brutna tror du eller bara ligament dar ocksa?? du far rapportera nar du har varit hos rontgen eller var du skall.. men aven om de har daligt med folk pa jobbet, du maste tanka pa dig, man laker inte ihop som man gjorde nar man var 20 eller sa.. kom 29 ar det kort lol..
ma battre, ta det lugnt och var forsiktig....