Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med PART 5
Nja, lite modifikation, håller man ordning behöver man inte städa så mycket. Brukar ta ca 2 timmar + en extra dammsugning i veckan. Men det förutsätter att alla lägger tillbaka saker där de ska vara Nu är det mest bara jag och maken hemma, sonens rum tänker jag inte visa upp
Men alla trivs vi i olika, jag vill inte ha en massa saker framme, det gör mig irriterad och tar energi, mens andra gillar om det är mycket grejer. Vi gillar olika! (Det är väl inne just nu!)
Så sant,så sant!
Jag gillar egentligen inte heller att ha rörigt,men med så många olika människor i huset 24/7 så har jag helt enkelt givit upp...... Jag orkar inte springa o plocka hela tiden.....o tjata,assistenterna tycker mog jag är värsta bitchen ändå.....
Och det är jag väl
Har faktiskt lidit av städmani....... Är numera botad
Vad fint ni har det
Även Tajger
Tur att ingen ser hur jag bor med mina barn och djur
Vad mycket det hinner att hända här på en dag, kommer inte ihåg hälften jag tänkt att svara på.
Själv har jag och barnen varit och firat jul hos mina extrabarn Mycket trevligt och vädret har vi ju med oss så det ger rätt julstämning.
Nu är det -16 grader ute så jag har fått sätta på värme elementet i stallet så inte vattnet fryser.
Har nu datorn och teven alldeles själv då båda mina barn är borta.
Så nu kan jag surfa runt hela kvällen om jag vill
Säger som Lilla Grodan; Jag dööör! Tajger, du bor precis som jag skulle önska att jag bodde. Men jag bor bra ändå. hemma hos-reportage kan det kanske bli i morgon, stallet var det inte så länge sedan jag visade upp iofs, men favorit i repris
Vad fint
Vad snyggt och prydligt alla har det och så välskött det ser ut hos er.
Jag åter kommer om ett par år med hemma hos mig repotage efter helrenovering
Ska nu springa ut till stallet och natta pållarna. Drar mig lite för att gå ut i kylan.
Vi har inte det prydligt alls. 5 ungar som drar fram överallt.
Vardagsrum och matrum, kök plockar jag extra i, annars kan jag inte slappna av.
Sen har vi 4 barn/ungdomsrum som är mindre prydliga
Samma här Jag vill mycket, men är dålig på att sköta det. Vill ju ha en sån där trädgård som min farfar hade *drömmer*. Härligt för barn att komma dit, alltid nåt att plocka hela sommaren och alltid blommor att ta med hem till stan.
Mirameja, vad härligt det ser ut! Men snart, snart är det vår
Min mamma som sålde sitt hus i höstas, hade pedantskött trädgård med blommor, som hon och hennes man planterade efter ritningar
De skrev ut var de satte alla lökar så de visste hur det skulle se ut till vår och sommar.
När de äntligen var klara så sålde de huset och bor nu i lägenhet
Jag har gjort nåt försök med att plantera blommor i ett par rabatter, och det ser bra ut i en månad.
Rosenbuskarna som var planterade på uteterassen, ryckte bonusdottern upp på våren för hon trodde att allt var ogräs
Hästmänniskan
Gamla tant (och gubb-)tråden har avsomnat och jag saknar den. Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.