TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med PART 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med PART 5

En av de riktigt bra sakerna med detta ställe är att man kan umgås utan att behöva tänka på att släpa fram dammsugare och dammvippa först;).

Jo, men snart kan man säkert chatta här med webcamera, och då får man städa allt som syns i kameran :)
Resten kvittar.

Fy, då står jag över förresten, ska man behöva tvätta håret för att sitta här också!

Ja det är skönt :D
Tänk vad jag skulle kunna städa om jag inte var fast ute på nätet :o

om inte om hade varit hade man haft anställd personal till allt tråkigt...:p

gått o sprätt i spetsbyxor o ridstövlar med keps o cigarr o ridspö med silverknopp:rofl:

Det skulle jag vilja se :D

Fast det är väll tur att vi är lite olika!
( Men jag önskar att jag skulle kunna ha lite finare ) Men jag prioterar nog lite fel saker för att det ska kunna fungera ;)

:)Jag visst är hon fin:love:?Att hon inte går i någon som helst form får ni bortse från;).

Alla korten är från samma ställe,en kronoskog som har en hel del fina vägar,en kompis bor intill så vi utgår från hennes gård.Några av oss har varit med alla gångerna,vi har varit mellan 5 och 11 personer.

Bara detta att skritta iväg ett gäng ihop är så härligt,det här är vad jag verkligen gillar med hästeriet:).

Låter ju kanon att ha så många att rida med.
Där jag bor finns det hästar överallt, men det är inte så många som rider ihop.
Vi har också jättefina ridvägar så jag brukar cykla med dottern när hon rider ut om jag har tid :laugh:

nu är den väl inte hemlig heller :p dessutom går ja jui nästan jämnt i ridbyxor o ridstövlar o keps ..cigarr går ju att inköpa...så hemlig knappast :laugh:

ja men huvudsaken är ju att hon går :p ja de kan jag sakna emellanåt att komma ihop någrra stycken o bara dra iväg utan en massa planerande o virrrande hit o dit...nåja man kan inte få allt här i jämmerdalen:D

Kan nog stämma på mig med :crazy:
Fast det blir nog mammor istället för barn :D

Det verkar ju skitjobbigt:eek: Kan man inte stänga av kameran,eller låta bli att sätta igång den????:angel:

:confused:jo men hon har faktiskt lite rätt i de där....lite märkligt är de idag hur de blivit....man ska vara on line o tala om när man går på toa o vara uppkopplad mot alla vänner 24 timmar om dygnet,,,,,men ringa å höra hur de är de gör man inte eller bara kvista in på en fika o snacka skit ...

man är väl en dinosaure misstänker jag....:cool:

Men det kan också vara till hjälp att ensamma slipper att vara så själva. Lättare att få kontakt med folk här än i verkligheten.

Så på det sättet kan det vara bra :laugh:

va du skulle vara förnuftig då....när jag försöker vara lite seriös o djup:cool:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Hästmänniskan Tant (och gubb-)tråden på väg att gå i taket igen…nystart! Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt...
98 99 100
Svar
1 985
· Visningar
121 200
  • Låst
Hästmänniskan Tant (och gubb-)tråden på väg att gå i taket igen…nystart! Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt...
95 96 97
Svar
1 925
· Visningar
128 470
Senast: Bubban
·
  • Låst
Hästmänniskan Tant (och gubb-)tråden på väg att stängas….nystart! Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt brinna...
95 96 97
Svar
1 930
· Visningar
119 866
Senast: nyfiken72
·
  • Låst
Hästmänniskan Gamla tant (och gubb-)tråden har avsomnat och jag saknar den. Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt...
97 98 99
Svar
1 970
· Visningar
143 556
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar