Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så skönt för dej att det verkar lösa sej med skadan!
Sonen är 22 men liten som en 10-12 åring och inte värst tung,ca 45 kg (man lyfter inte,givetvis finns lift)och han är i ung.samma ålder mentalt.
Jobbet i sej är inte särskilt tungt,fysiskt,och man har i stort sett inga andra uppgifter än att ta hand om sonen och hålla ordning efter sej själv....
Han är ganska lättsam att ha att göra med,alltid kvittrande glad o har inga större krav än att man pratar med honom...Även om han tycker om när det händer saker! Han tycker om när man läser,åker o fikar(färdtjänst) handla kläder osv
Han är mkt social!
Men han behöver hjälp med toabesök (ett om dagen,annars blöja)matning,köra rullstolen,knäppa av o på musik,video,dvd,ja allt.
Ass har väldigt fria händer så länge man sköter allt basic,förstås.Och ass har mkt "dötid" då man kan sätta sej med en kopp kaffe e.dyl
Men såklart,man är inte hemma och det är klart att man vill vara hemma ibland oxå,det förstår jag så väl!
Men det är ju inte så vanligt att det blir såhär illa som det varit de senaste två mån,heller. Och man jobbar som sagt 7 dygn /mån ca.
Jaja,nog gnällt!! Känns lite bättre!
Men jag ska definitivt kolla upp andra alternativ,tror att jag tömt mej och att det är kört nu,det måste till ngt annat!