Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med?? PART 4
Mirameja: Jag har tömkört henne i somras, vilket funkade bra. Det var det som gjorde att jag till slut fick iväg henne.
kan ju prova det också nån dag.
När det började strula förra hösten skrev jag till fd ägaren och frågade om hon hade haft problem. Vilket hon inte hade innan köpet
Då visade det sig att hon fick henne när hon var bebis. De är lika gamla.
Och hon har i stort sett fått bestämma i alla år. Vart de ska gå och hur.
När hon sen började ställa krav så gjorde hon exakt som här, dvs backa i diken och gå hemåt.
Hon undvek då att rida utan sällskap men fick till slut henne att kunna gå själv oxå.
Mitt problem är ju att jag är så feg.
Sambon brukar påminna mej när jag känner att jag vill ge upp, hur jag var innan sommaren, då benen var spaghetti och jag mådde illa när jag gick ner till stallet.
Då vågade jag inte ens prova att vända tillbaka henne, så bättre är det ju.
Mirameja: Jag har tömkört henne i somras, vilket funkade bra. Det var det som gjorde att jag till slut fick iväg henne.
kan ju prova det också nån dag.
När det började strula förra hösten skrev jag till fd ägaren och frågade om hon hade haft problem. Vilket hon inte hade innan köpet
Då visade det sig att hon fick henne när hon var bebis. De är lika gamla.
Och hon har i stort sett fått bestämma i alla år. Vart de ska gå och hur.
När hon sen började ställa krav så gjorde hon exakt som här, dvs backa i diken och gå hemåt.
Hon undvek då att rida utan sällskap men fick till slut henne att kunna gå själv oxå.
Mitt problem är ju att jag är så feg.
Sambon brukar påminna mej när jag känner att jag vill ge upp, hur jag var innan sommaren, då benen var spaghetti och jag mådde illa när jag gick ner till stallet.
Då vågade jag inte ens prova att vända tillbaka henne, så bättre är det ju.