Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han har svarat!
kl mig sjalv igen.. och undrar var karindk har tagit vagen.. hon skulle val inte ha bananer hoppandes om det inte var goda news..eller\??? ja jag far val ringa till peter om hon inte sager ngt.. lol tala om att vara nyfiken i en strut.. lol.. men vikan ju hoppas det ar goda nyheter for henne.. lol jag kan nastan se de dar sma asnorna springa runt med pallarna dar uppe pa berget..
nu tycker jag synd om dig , de där är inget kul alls
De verkar som de räcker med ett par gånger så blir de utbrytarkungar , kan ju tro de är shettiesgener i han , jädrans häst
Hoppas med alla tår o fingrar att han blir kvar nu , när han får vara utan täcke , vad mer att göra vete fåglarna
Jag visade slaktpistolen för en som var hopplös men inte ens de gav resultat o de är väl drastiskt kanske , men var lite desperat ett tag där
håller tummarna ....
Värst vad många hästar som rymmer i år. Tycker man läser om det varje dag.
Våra *peppar peppar* har aldrig gått ut, även om jag glömmer att sätta på elen när jag byter kontakt ibland.
Fotosafari är när man ger sig ut i naturen och fotograferar.Fotosafari? Jag är nog inte tillräckligt bildad (ursäkta ordvitsen ;-)) , men vad är det?
Roligt att det verkar ljusna för dig Karindk!