Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med?? PART 4
Och det ror sig i skogen.. Har varit till stan (las sunne) och pantat 85 krona vart av julmust/coke/etc flaskor, inhandlat half price marizpanbrod, mer herljunga cider och forstas ostkrokar for kvallens festande ha.. MEN oxfilen var slut och jag var inte glad.. Men jag plockade upp tva paket pa ICA/Posten, 5 hastfiltar ala militar och en ny kaffekanna. Bada paketen skulle ha levererats hit pa torpet, men igen posten gjorde fel.. Det ar en bannad tur att jag kan ta mig platser..
Och jag hamtade posten. pa gamla postanstalten.. OCH gissa vad, dar lag kuvertet med magnesium.. jaha, en annan sak som skulle leverererats hit.. jag borjar bli valdigt irriterad pa dem..
Men nu kan vi starta pregnancy feeding har och forhoppningsvis kommer det ut en babies som ar superduper..
Annars inte mkt.. jag undrar dock vad tant kamel vill fa maken att gora i spanet?? men glad att hora om el camelo, hoppas ni far en god tur i roliga skogen.. om du hittar en ren, fanga och sand soderut..
Tant Pinto, du far ta med dig en flaska cider och klunka pa nar det blir for livat pa folket.. I varsta fall kan du ju sla dem i skallen med den
Tant Piraja, vet du inte att man skall just for sina hastars valmaende ha hallonbuskar planterat i hasthagen?? Inget sa gott som hallon tycker pallar.. Men dar Rocket ar en filur han, glad att ni fick motion i alla fall.. lol
Tant Mirameja, boka mig for en bumpersticker ocksa..och som du sa, forr eller senare hamnar vi pa den. och sen kan vi ta det ett steg langre, och trycka upp tshirts.. haha.. men det ar ju inte alltfor svart,
Nu skall jag ut med vatten till bullarna och rabarberna.. De star har och tittat in genom koksfonstret.. Yep, det ar 3 meter mellan hus och hage.. harligt..
ha en bra ny ar alla, var forsiktiga med varandra..