Sv: Tant och gubbe traden part 6
tage ar kandis!!!! med en san vacker kostym vet val alla vem han ar.. haha.
skamt asido, ar han allergisk till mygg sedan han ar i mygg klader? undrar bara, tack och lov har jag inga problem med mina, de har flug huvvor men inget for mygg och knott. dock har det inte varit mkt av den varan har for ngn anledning.. men skall aldirg saga aldrig, med min tur kommer de val i sommar..
jag har sovit, nu ar jag uppe och eldar i speisen.. idag var pallar ute och kom in jattevata.. sa det var stora handdukstorken som gallde, och sen fleece jammers. de ar glada.. inatt var forsta natten som vattnet inte hade frusit.. sa nu diskar jag hinkar och hanger ut igen.. de har haft en annan sorts "hink" under vintern som det var latt att fa isblockenur. Snart smalter resten av snon ocksa, hahaha, och kanske jag kan hitta min slang som blev "glomd" och aldrig ihoprullad och upphangd av en person, som inte heter kat forresten..
Jag tror inte att det kommer att vara nastan snofritt nar ni alla kommer, snarare samma 30 cm som jag har nu. om inget under sker forstas.. det kan ju handa.. trakigt men sa ar det..
skall nu tillbaka till sangen, natti natti