• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare well_what_the_hell
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 981
W

well_what_the_hell

Hur definerar man en tam katt?

Min kära lilla Cindy har gått ifrån att tycka att man kan bita i allt och alla för minsta lilla sak (inte lite heller, hon var en riktig djävul)..

Till att senast för 5 minuter sen ha gått över till att bli dragen i svansen, blåst i nacken och fasthållen.. Och hon gav bara en puss :love:

Hon har blivit tam!!! :bump:

Sv: Tam katt?

Min bäbis har blivit äldre :love:
Antagligen så kommer hon att anfalla mig så fort jag kommer innanför dörren :devil:

haha :D ja. Det var banne mig på tiden att hon växte upp :D

Hehe! Ja på kissar kan d ta ett tag.. men som dom ser det så handlar det inte om å växa upp utan att lära sig styra matte/husse! hehe! Lycka till med kissen!

Haha. det ligger något i det :p Får låta bli att ge henne kattkyssar ett tag och se om hon får något återfall :D

Morris: Hoppas verkligen på permanent! Men jag tror det blir ett och annat återfall faktiskt.. Om jag känner min katt rätt så :angel:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla... 2 3
Svar
42
· Visningar
6 125
Senast: fixi
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 095
Senast: Ragdoll
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 851
Senast: Johanna1988
·
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
2 793
Senast: Stereo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka