Tältvagn/CombiCamp/Camp-let - någon som har???

bettysmatte

Trådstartare
Nu har funderingarna börjat gå mer och mer åt en tältvagn (i stället för husvagn) eftersom vi vill dra något lätt och bensinsnålt med oss, men ändå få bättre komfort än i tält. Ska visst vara väldigt snabbt att sätta upp också, har jag förstått, och det är ju alltid ett stort plus! Är det någon här på Buke som har en tältvagn (vilken i såfall?), och som vill dela med sig av sina erfarenheter?
 
Sv: Tältvagn/CombiCamp/Camp-let - någon som har???

Wow, gammal tråd men jag vill bara inflika att vi älskar våran tältvagn! Jag är 30 och har en dotter på 4 som ääälskar tältvagnen. Den är supermysig och "käck". :)
 
Sv: Tältvagn/CombiCamp/Camp-let - någon som har???

en combi camp easy äldre modell, bara att knäppa upp låset och dra upp så är det färdigt:) plus då förtält om man har det. Vi har campat 8 per i en sån under många år, sen köpte jag den av mina föräldrar och sålde den för ett åar år sen för 4000 till en överlycklig man som skulle ha den, den var i kanonskick:) Med den åkte vi från Uppsala upp till Sundsvall, över till Finland och upp genom Finland, förbi Haparanda och hem:)
Skulle köpt en nyare version, hade en 77, men köpte en pytteliten husvagn istället, kan vara ett sämre val iofs:)
Tom min pappa gillade cc, vi packade ovanpå lastgallret, den vägde pyttelite och gick lätt på vägen.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 421
Senast: Sasse
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 958
Senast: Blyger
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 146
Senast: Enya
·
Gravid - 1år Som ni säkert hört mig beklaga mig över så sover sonen inte särskilt bra. Han vaknar på nätterna (varje/varannan timme) och börjar veva...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
12 344
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp