Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag gör i princip precis som du, är de bara fuktiga på hals och bringa frotteras de en stund och sen åker de ut utan täcke. Mina hästar har aldrig reagerat negativt på det. Å så har det mycket att äta ute villket jag tror är viktigt.
Men om hästen är SVETTIG är det alltså ingen här som släpper ut den i hage direkt efter träning (ja, den måste väl varvas ner först!)?
Vet nämligen en person som tror att det är just det artikeln i hästfynd syftade på
Tycker själv att det verkar vansinnigt så här på vintern med minusgrader o allt
Hästmänniskan Ja, jag uppfattade det lite svart eller vitt. Och jagvskulle inte själv klara attvsätta ett så bestämt mål att göra om hwla mitt system...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.