MissFideli

Trådstartare
Finns det några fler som bor i Täby här? Nån som kanske tränar på Sats eller bara tycker det är trevligt att hitta på saker?
Behöver verkligen ha ett socialt liv!

:)

Inte Täby men grannkommunen! Bara att höra av dig om du vill..
Har också kort på sats.. men nu var det länge sen jag var där...:cautious:

Senast ändrad:
Finns det några fler som bor i Täby här? Nån som kanske tränar på Sats eller bara tycker det är trevligt att hitta på saker?
Behöver verkligen ha ett socialt liv!

:)

Hittar du ett jobb och ett boende till mig där flyttar jag dit på stört! :D Seriöst, alltså. ;) Har redan sökt ett par jobb där och i krokarna. Har släkt i Vallentuna och Stockholm och kommer därifrån från början :) Börjar bli lite tråkigt i urskogen nu...

Bor tyvärr på 'fel' sida av stan, söder om söder (Årsta) men hänger gärna ngn gång och pratar katt - har sett dig posta på kattforum också om dina otypiska klätterbritter :)

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 572
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 218
Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 200
Senast: SaraXX
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka