Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så ledsen för din skull men så skönt att ni fick ett fint avslut. Jag är ledig till kl 15 på måndag, ring om du behöver prata, dygnet runt.
Tack snälla.
Känns så fint att ha många med mig.
Känner mig helt tom och illamående. Blir ett långt bad och tidig kväll ikväll tror jag.
Har du några planer i helgen så att du får lite sällskap?
Jag tror att ikväll mår du bäst av att försöka sova lite om du kan. Jag gissar att du är ganska utmattad efter en lång tids anspänning och lite brutalt tur i oturen att älskade Totte inte bodde på heltid hos dig kanske gör det lättare att sova när du somnar. sleep:Har kompisar som erbjudit sig komma förbi, men jag vet inte om jag orkar. Får se imorgon eventuellt, förhoppningsvis har stormen ute lagt sig också...
Tänk ändå hur många vi är i hela Sverige och utanför, som gråter för Totte idag. Vi kommer allihop att minnas honom, även jag som aldrig haft äran att möta honom. På kvällarna när jag scrollat genom Buke har han funnits där som en liten person i utkanten av mitt liv.
Han behåller sin plats i Bukes hall of fame
Ett tillägg: om det alls är nån tröst så blir sorgen mer hanterlig med tiden.
Redan efter några dagar kommer det att vara lite lättare att andas igen.
Min veterinär brukar säga att det tar ungefär ett halvår att lära sig leva med sorgen och även i den frågan har hon faktiskt rätt.
Jag hade ett stort ljus som jag tände varje kväll nästan hela förra våren. (Det är ganska exakt ett år sedan min hund vandrade vidare). För mig kändes det bra att ha en sån stund på kvällen när jag kom hem.