Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ett par stora julklappssäckar kanske? Det är nog populärt så här årsJackan satt som en smäck. Han brydde sig inte om att den var sned, såg det inte ens förrän jag sa det.
Nu har jag påbörjat projekt Lottakårens lotteri och gör tygkassar så det står härliga till. Har gjort en än så länge Funderar på vad jag kan göra mer än kassar. Necessär tänker jag, kanske nån lite mer fancy väska/kasse (tote bag, vad heter det på svenska?). Det enda kravet jag har är att det ska gå fort att sy. Ja, och vara lämpligt för er lotteri förstås.
Stora säckar har jag inte tyg till, syr bara i stuvar. Men små presentpåsar funkar! Synd jag inte har jultyg..Ett par stora julklappssäckar kanske? Det är nog populärt så här års
Även mindre typ "gympapåsar" att ha istället för julpapper. Det trendar!
Stora säckar har jag inte tyg till, syr bara i stuvar. Men små presentpåsar funkar! Synd jag inte har jultyg..
Kanske booksleeves eller ipad-fodral?
Jaa, det borde ju gå att göra nån enkel modell. Bra idé!
Det här är skitbra, bara jag får tummen ur kommer det gå åt massor med stuvar! Att jag fick en hel IKEA kasse full med gardinprover att göra grejer av kan man ju ignorera
Ska du sy ihop eller fålla?Ni som är vana att sy, vilken söm skulle ni använda till stretchsammet? Ska sy en lite längre jacka.