Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Synd jag redan klippt ut flera från samma mönster, skulle behöva förlänga mönstret fram i grenen lite. Det funkar men hade vart lite bättre passform med typ 1 cm mer.
Men nöjd med dessa!
Visa bifogad fil 77891
Tack!Men vad fina!
Work in progress
Visa bifogad fil 78255
Kragen ser orimligt hög ut. Får se om jag gör den lite mindre innan jag syr i fodret.
Ska sätta tryckknappar på fickorna med.
Nu håller jag på med att klippa ut delarna till fodret. Många många delar..
Funderar på att sätta dragsko i luvan, tror ni det blir bra? Eller är det onödigt jobb? Måste skaffa svarta öljetter i så fall.
Jag är jättenöjd med min. Har haft den i över tio år och sytt massor på den.Lite overlock, och har fått rådet från en sömmerska att vänta till jag hittar en äldre Husqvarna då de är bra och prisvärda.
Men nu har jag hittat en Brother 3034D på marketplace, och funderar på om jag ska slå till. Någon som vet om det är en bra maskin? Ligger ute för strax över 1000-lappen, men gissar att det finns lite prutmån..
Jag tror jag har den boken. Ska jag fota något åt dig?Jag har lånat ut min jubel och Balubabok och nu sitter jag här med ett par byxor från boken och kan inte för mitt liv komma på hur man gjorde fickorna
Åh det vore jättesnälltJag tror jag har den boken. Ska jag fota något åt dig?
Tyvärr var det inte den boken jag hade, jag blandade ihop den med en annan.Åh det vore jättesnällt
Det är fickorna på Zipless pants som jag har tappat bort ur minnet så du får jättegärna fota beskrivningen på hur jag ska sy dem.
Tack ändåTyvärr var det inte den boken jag hade, jag blandade ihop den med en annan.