Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om man ska laga fajitas kanske det är bra att ta ut kycklingen ur frysen
Precis. Man blir lika överraskad varje gång man packar upp sina varor.Nä. Sådant hoppar ju ner i kundvagnen alldeles av sig själv.....
Det är min. Han försvinner omgående om någon skulle komma på besök.Min katt är inte ens en hussekatt i vanliga fall
Lösgodis. Många likörpraliner blev det . Plus lite annat diverse.Precis. Man blir lika överraskad varje gång man packar upp sina varor.
Kolla alibit i bakgrunden.
@Magiana Vad köpte du?
LikörpralinerLösgodis. Många likörpraliner blev det . Plus lite annat diverse.
Det gör det. Likörpraliner går alltid hem här, särskilt två av sorterna.Likörpraliner
Men hoppas det smakar!
Ja, det är sant, det brukar inte finnas så mycket av det bland lösgodiset.Det gör det. Likörpraliner går alltid hem här, särskilt två av sorterna.
Synd bara att utbudet av mörk choklad är så dåligt när man vill ha lösgodis. Jag hade velat ha mer av det.
Läste Lökpraliner! #dyslexi gör livet lite udda!Det gör det. Likörpraliner går alltid hem här, särskilt två av sorterna.
Synd bara att utbudet av mörk choklad är så dåligt när man vill ha lösgodis. Jag hade velat ha mer av det.
Lökpraliner hade verkligen varit något udda!Läste Lökpraliner! #dyslexi gör livet lite udda!