Finns det någon som helst anledning att stå emot frestelser??Försöker övertala mig själv att jag inte behöver den där supersnygga jackan... även om den är på 15% rea precis just nu...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns det någon som helst anledning att stå emot frestelser??Försöker övertala mig själv att jag inte behöver den där supersnygga jackan... även om den är på 15% rea precis just nu...
Jag VET att jag ska göra det. Funderar bara på vilken mat jag ska handla som alibi för att gå till affären.
Det står med på listan! Det och kaffe, kaffe behöver man alltid.Jag brukar köpa frukt! Känns så mycket bättre då.
Har redan en vinterjacka, plus att vi precis köpt hus och kommit överens om att vi inte ska slösa pengar på onödiga saker... Visst, den är inte snordyr, lite över 1000 och jag har fått in en hel del pengar från saker jag sålt...Finns det någon som helst anledning att stå emot frestelser??
Vem i hela friden klarar sig med EN vinterjacka.Har redan en vinterjacka, plus att vi precis köpt hus och kommit överens om att vi inte ska slösa pengar på onödiga saker... Visst, den är inte snordyr, lite över 1000 och jag har fått in en hel del pengar från saker jag sålt...
Det behöver ju inte vara mat heller.Jag VET att jag ska göra det. Funderar bara på vilken mat jag ska handla som alibi för att gå till affären.
Det står med på listan! Det och kaffe, kaffe behöver man alltid.
Det enda som aldrig står med på listan är godis och snacks, behöver aldrig skrivas upp
Jag var och kollade på tvättmedlet men det var tyvärr mycket kvar.Det behöver ju inte vara mat heller.
Det kan ju vara så att just idag behöver du nya värmeljus eller städprodukter.
Jag fick en påse därifrån i present en gång. SÅ jäkla god blandning!Men då så! Mot godishyllan sistah!
Jag gick till Lakritsroten. FINGODIS. Det är hipster, inte pinsamt som att köpa 5 hg lösgodis
Jag har varit från Söder för lång tid. Hade inte koll på vilket godis som var mest Hipster.Men då så! Mot godishyllan sistah!
Jag gick till Lakritsroten. FINGODIS. Det är hipster, inte pinsamt som att köpa 5 hg lösgodis
Ja riktlinjerna säger ju att man ska kunna klara sig några dygn själv.Jag var och kollade på tvättmedlet men det var tyvärr mycket kvar.
Skulle ju kunna preppa lite i och för sig.
Hade en hel del innan men har rensat ut massor. Man använder ju sällan alla och nu när man inte jobbar på kontor längre så har man inte samma behov av att ha olika jackor att byta mellan beroende på vad man har för kläder. Numera är jackor mest ett funktionsplagg när man är ute, har nästan aldrig behov av en "finjacka".Vem i hela friden klarar sig med EN vinterjacka.
Jag är rätt snål men har minst ett halvdussin - köpta under ett antal år.
Det ar ett himla elande att vara mitt pa gransen av en tidszone. Telefonen visar att klockan ar 10 medan datorn visar att den ar 9. I Californien, vilket ar var vi ar, om an bara meter fran gransen, ar klockan nu 9, medan i Arizona ar klockan 10 pa kvallen. SA i morgon nar jag har ett mote klockan 10 ... hur manga tror att jag kommer i ratt tid?
Nä. Sådant hoppar ju ner i kundvagnen alldeles av sig själv.....Det enda som aldrig står med på listan är godis och snacks, behöver aldrig skrivas upp
Men va fanNar jag sag det har tankte jag pa hur glada mina bukefalistiska vanner skulle bli bara av att SE de statliga rosa
Visa bifogad fil 11867