sysselsättning i ny upplaga LXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har redan en vinterjacka, plus att vi precis köpt hus och kommit överens om att vi inte ska slösa pengar på onödiga saker... Visst, den är inte snordyr, lite över 1000 och jag har fått in en hel del pengar från saker jag sålt...
Vem i hela friden klarar sig med EN vinterjacka. :confused:

Jag är rätt snål men har minst ett halvdussin - köpta under ett antal år.

Vem i hela friden klarar sig med EN vinterjacka. :confused:

Jag är rätt snål men har minst ett halvdussin - köpta under ett antal år.
Hade en hel del innan men har rensat ut massor. Man använder ju sällan alla och nu när man inte jobbar på kontor längre så har man inte samma behov av att ha olika jackor att byta mellan beroende på vad man har för kläder. Numera är jackor mest ett funktionsplagg när man är ute, har nästan aldrig behov av en "finjacka".

Det ar ett himla elande att vara mitt pa gransen av en tidszone. :banghead: Telefonen visar att klockan ar 10 medan datorn visar att den ar 9.:crazy: I Californien, vilket ar var vi ar, om an bara meter fran gransen, ar klockan nu 9, medan i Arizona ar klockan 10 pa kvallen. SA i morgon nar jag har ett mote klockan 10 ... hur manga tror att jag kommer i ratt tid?:arghh:

Om nagon undrar kan jag upplysa att nej, jag kom inte i tid. De var inte helt overraskade nar jag anlande en timma for sent. :angel: Vagen dit ligger i Californien ... narmaste stad ligger i Arizona. Nu hoppas jag komma ihag att det ar Arizona tid som galler nasta gang.:banghead:

Nar jag sag det har tankte jag pa hur glada mina bukefalistiska vanner skulle bli bara av att SE de statliga rosa :D

IMG_4790.webp

Har haft 24 perfekta timmar i underbart sällskap :heart
"... just the place to bury a pot of gold. I should like to bury something precious at every place that I’ve been happy and then when I am old, ugly and miserable. I shall come back dig it up and remember.”

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Någon mer som har någon gammal trotjänare du vill hedra? Jag har min 2000kr laptop från 2014 som har fått nya plåster och en spjäla så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
2 989
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
741
Senast: Malin_L
·
Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 141
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick...
2
Svar
22
· Visningar
1 936
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18