Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är elfilten som är ny, även om katten sedan länge använt mig som värmedyna@Angua Jag är inte helt säker på om det är elfilten eller vita katten som är mest nyanskaffad, men båda har absolut sin charm! Elfilten är dock en sådan uppfinning som borde generera någon form av vardagens nobelpris. Bara en frusen kropp är tillräckligt för att man ska älska den.
(Funderar på att konstruera en eluppvärmd onepiece för de där hemska mest kylslagna dagarna på året)
SnyggtHittat vårt nya golv till nedervåningen
Jag VET att jag ska göra det. Funderar bara på vilken mat jag ska handla som alibi för att gå till affären.Jag funderar på om jag ska åka och köpa lördagsgodis.
Katter är så roliga! När jag kom hem från BB blev vår gamla kattmadam lite störd på att jag fick all uppmärksamhet. Hon lade sig på golvet och liksom fejkhostade för att mamma skulle dalta med henne också. (Hon hade varit förkyld tidigare på året så hon visste vad som funkade).Årets mest avundsjuka katt Husses knä är faktiskt hans knäVisa bifogad fil 11770