Men då så! Mot godishyllan sistah!
Jag gick till Lakritsroten. FINGODIS. Det är hipster, inte pinsamt som att köpa 5 hg lösgodis
Jag alskar lakritsroten ... synd bara att den inte ligger i narheten av mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men då så! Mot godishyllan sistah!
Jag gick till Lakritsroten. FINGODIS. Det är hipster, inte pinsamt som att köpa 5 hg lösgodis
Jag är så glad att jag sitter och poppar gammal rolig musik det gör att jag kan överleva din bild juNar jag sag det har tankte jag pa hur glada mina bukefalistiska vanner skulle bli bara av att SE de statliga rosa
Visa bifogad fil 11867
Men vilken underbar unge! fantastisk initiativförmåga! Det borde definitivt belönas med tidigt upphämtning och kinamat Att det var just kinamat vara bara grädde på moset.
Kreativt! Det gillas.
Haha, alltså. Jag läste ditt inlägg ungefär när det postades, men har kommit på mig själv att tänka på det flera gånger sedan dess, och skrattar varje gång.
Lite sent men GRATTIS
Mission completed ! Återvinningen blir lite roligare med dessa färgklickar:
Det stämmer faktiskt. Idag när jag var och handlade så låg det en påse av mitt favoritgodis i korgen när jag tog den.Nä. Sådant hoppar ju ner i kundvagnen alldeles av sig själv.....
Bra val Skoda har spottat upp sig sedan de blev medlemmar sas i VW-familjen. Fiat Freemont har fått blandade omdömen i tester så den känns verkligen inte intressant.
Har fått lite gjort idag, vilket känns skönt. Fortfarande utmattad efter gårdagen, och otroligt irriterad över läkaren. Det här med att lyssna till patienten tror jag inte att hen lyssnade på föreläsningen om Dessutom att springa fem gånger till sin handledare (säg i alla fall kollega) och jodå det var exakt vad hen sa, ger inte heller ett fantastiskt intryck. För att inte tala om att hen släpade med sig sin handväska varje gång. Visst förstår jag att hen inte ville lämna den med en patient i rummet, men gör som jag brukade göra vid utredningar, ha en låst skrivbordslåda/garderob. Alternativt lägg den inne hos en kollega under tiden för mötet.
Sedan är det bra att kanske titta någon i ögonen när man säger hej och ta i hand. Inte för att vara etnocentrisk men jag tror inte att chanserna var så stora att jag skulle vägra att ta hen i handen - med tanke på kön och etnicitet. Och att när patienten framför vissa tvivel, bara kort och i en otrevlig ton säga du ska äta det vi säger åt dig att äta Ja, och att kanske inte direkt sätta sig framför datorn och sedan i princip aldrig ha någon ögonkontakt. Jag duschade faktiskt på morgonen och tuggade spearmint så, så illa kan jag inte ha luktat. Det är också toppen om man har läst patientens journaler, lite snabbt, och har man inte det, fake att man gjort det.
Sedan var det bara roande att besökte börjar med att hen frågar varför jag är där. Lätt förvirrad svarade jag att det var jag som kallats dit och att ni ringde och ville att jag skulle komma. Hen säger, det var helt onödigt att du kom hit. Varför ville du komma. Hmm... När besöket är slut sitter hen kvar på sin datorstol, vägrar titta mig i ögonen och, när jag artigt säger tack och hej då, mumlar något ohörbart och sitter och stirrar i datorskärmen. Antingen hade hen en dålig dag och det har vi ju alla, eller så behöver hen en hel del handledning eller ska kanske välja en inriktning som inte har så mycket patientkontakt. Vilket inte passar alla. Kirurgi kanske skulle fungera bättre?
Jaja, det finns alla sorter. Funderar på att maila till hens handledare, inte för att vara någon jobbig haverist, men bara så att handledaren kan hjälpa hen att förbättra sig.
Jag alskar lakritsroten ... synd bara att den inte ligger i narheten av mig.
Om man ska laga fajitas kanske det är bra att ta ut kycklingen ur frysen
Min katt är inte ens en hussekatt i vanliga fallKatter är så roliga! När jag kom hem från BB blev vår gamla kattmadam lite störd på att jag fick all uppmärksamhet. Hon lade sig på golvet och liksom fejkhostade för att mamma skulle dalta med henne också. (Hon hade varit förkyld tidigare på året så hon visste vad som funkade).