sysselsättning i ny upplaga LXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har äntligen läst ikapp alla sidor.
Nya psykologen var faktiskt vettig. Ska gå till hen några gg till.
Var hos Lasermannen idag, har en gg kvar. Knät är faktiskt bättre nu:banana:. Om det beror på lasern eller mitt nya BoT-skydd vet jag inte.
Sen till bibblan för att skriva ut papper som ska skickas in till Jordbruksverket. Om min kampfisk från Thailand.

Näsan är tätare än nånsin, men kör med saltvattenspray
Ont tamejtusan överallt
Var så trött imorse men hade så ont av sängen så jag var tvungen att gå upp

Håller på att bli tokig på min dator och kasta ut den genom fönstret. Uppdaterade skiten inatt. Nu kan jag inte spara ner några word-dokument. Den bara hänger sig.
Blir gaaalen! Måste ju jobba...

Jag ska ju på sy-lan imorgon igen, men jag har ingen inspiration till vad jag ska sy. Jag har en massa saker jag behöver sy, till företaget, men jag orkar inte göra det nu, och det är så krångligt att försöka få med sig allt när man kan behöva.

Redo för melodifestivalen:
DSC_0470.webp

Är fortfarande lite jet-laggad. Hoppade in och jobbade på Stella Mc Cartney ett par timmar idag. Det var ju intressant... då jag typ varit där en gång tidigare eller nåt :p Men det gick ju lysande, folk shoppade loss som aldrig förr hade en tant som körde loss på en klänning för 17 000 och sen ett par skor på det för 8 000. Kaos. Fick lite kortslutning i hjärnan då jag precis kom hem från ett ställe där folk har en medellön på typ 25 dollar i månaden :cautious:
Men det var kul med ett gästspel iaf.

Nu sitter jag i soffan och sippar på ett glas vin.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Någon mer som har någon gammal trotjänare du vill hedra? Jag har min 2000kr laptop från 2014 som har fått nya plåster och en spjäla så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
2 995
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
742
Senast: Malin_L
·
Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 141
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick...
2
Svar
22
· Visningar
1 936
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar