Symönster

Rumpnissen

Trådstartare
Jag har precis kommit på hur roligt det är sy. Eller det har jag egentligen vetat men har inte tagit mig för att sy på flera, flera år. Så, nu är jag på jakt efter synmönster. Min mamma hade en stor pärm med massa mönster från "Malins club" (tror jag), men nu talar vi 80-tal och inte riktigt det jag vill sy idag... Men det är något liknande jag är ute efter. En stor samling med olika mönster, jag vill inte köpa ett och ett.
Finns det överhuvudtaget? Eller är det bara jag som inte kommer överens med google.
 
Sv: Symönster

Har letat efter böcker också. Men är mest inne på barnkläder just nu, kläder till mig börjar jag sy när jag är lite mer van. Har inte hittat någon bok med mönster till barnkläder, än.
 
Sv: Symönster

Tack! Precis det jag var ute efter! Ska köpa ett nummer och testa om det passar mig! Var ju inte alls farligt dyrt (om det är många mönster i varje tidning).
 
Sv: Symönster

Nej, de är hyggligt billiga och det finns många nummer med bra mönster för barn. Har man tid att bläddra lite så ser man snabbt vilka tidningar som är intressanta.
 
Sv: Symönster

Ja, då ser du foton på alla kläderna som de har mönster på. På första sidan längst ner ser du framsidan på tidningarna. Det går att bläddra till tidigare nummer med pilarna. Klicka på det omslag du är intresserad av så öppnas en ny sida i ett nytt fönster. Om du klickar på fotot på den nya sidan så kommer du till tidningens första sida och kan sen bläddra dig genom hela numret.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 858
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 295
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 965
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 718
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp