Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hej!
Tänkte höra om det är någon här som har virkat en huva till häst och eventuellt skulle kunna dela med sig av en lätt beskrivning? Har tänkt virka huvor till shetlandsponnyn (till matchande outfits som medryttaren önskar) under bussresorna till stallet.
Beskrivningen behöver inte vara för ponny, är det någon som har en för en cob/full går det också bra.
Jag blev precis färdig med en islandsvojlock. Det syns inte så bra på bilden, men den har en brunglansig passpoal. Jag är ganska nöjd, men baksidan är inte så vacker
De finns sånna band i min lokala tyg affär för 25kr metern. Är det någon som vill ha kan ja köpa och skicka . De finns i färgerna cerise, lime, gul, blå, röd, svart och vit.
De är jätte mjuka och fina och man kan bränna kanterna på ett snyggt sätt så de inte går upp.
Nya sadeln fick ett sadelöverdrag, eftersom inget av mina andra passade på en bomlös
Sen sydde jag stigbygelöverdrag också! Tycker det är så irriterande om hösten och våren när man får blött grus/sand på stigbyglarna som sedan torkar och dammar ner sadeln. Försöker såklart borsta av det värsta men det blir ju ändå kvar, och sen när det torkar så ja, hamnar det på sadeln..
Sydde även en lite större förvaringpåse med snöre som dragsko så att man kan stänga den, känns som en bra-att-ha-grej
Nu funderar jag på vad jag mer kan sy, har typ 3 meter kvar av detta fleecetyg!
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.