Sy egna hästgrejer, 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Sy egna hästgrejer, 3

Haha, det kanske är mitt framtida yrke! :D

Hmm insåg just att du inte bor så långt från mig... Kanske du ska hålla kurser ;)

Detta är mitt blivande riddarschabrak - vore tufft att ha det som fleecetäcke också! :idea::devil::banana:

nyttschabrak.gif

Hmm insåg just att du inte bor så långt från mig... Kanske du ska hålla kurser ;)

Detta är mitt blivande riddarschabrak - vore tufft att ha det som fleecetäcke också! :idea::devil::banana:

Haha, vem vet ;)

Åh, vad häftigt! Den där kommer att bli grym! Klart att du ska göra det som ett täcke också! :banana:

javisst vore det lite störigt att lasta ut hästen med ett matchande täcke på! *fniss*

Nu är ju min symaskin lagad så vem vet ;)

coolt... skall mrosan gör adet oxå? (för vist var det du som hade en så grym mamma?

Klart att du ska göra det, nu måste du faktiskt sy ett täcke!! :D:banana:

*kl*

jag massproducerar kattleksaker med kattmynta i.
kom fram till följande: om ingen vill köpa dom så har jag två överlyckliga katter sen ;)

nu är frågan:
vad kan man sy av en svart fleecefilt med vita fiskben?
har gjort ett överdrag till katternas kudde, men har massor kvar

Tror inte jag visat mitt senaste ridtäcke som jag sydde.

080326trav3.jpg

:D

Första jag sydde var (den svarta filten var slut, så det fick bli en rosa till min kille, tyvärr så skrämmer det stallgrannens sto när vi ska rida tillsammans så då får jag ta nåt mer neutralt :D )
doskalletacke.jpg

totaldiggar dessa! Om mina hästar hade behövt täcken hade jag defenitivt tatt efter dem.. :love: :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 470
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 507
Senast: Niyama
·
Hemmet När jag läser i forumet inser jag att jag är långt ifrån ensam om att ha svårt att "få det gjort" när det gäller vardagssysslor - det...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 903
Senast: Habina
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
102 922

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka