Sy egna hästgrejer, 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Sy egna hästgrejer, 3

ohh HJÄLP vilket schabrak!!!! :love:

Allt annat i den här tråden är underbart men det där schabraket tar seriöst priset! Så fiint!
Du skulle inte kunna göra ett likadant till mig men i rosa toner? :angel:

Håller full ständigt med dej. Jag bara :love::love::love::love: det.

kollaannonser, utrustning
det är inte min stil men det är kul att designa lite galna saker i bland.

jag syr som sjukgymnastik och för att det är roligt. har man en brodyrmaskin kan man leka hur länge som helst. tack för kuliga beröm, det värmde

det kanske är dags för en ny sytråd? då kanske fler nya folk vågar komma in också
sparf, känner du dig manad? ;)

jag får väl skriva att "Cili har tvingat mig till..." ;)

Tror du det är dags alltså? Visst kan jag skapa en ny :p

glöm inte att lägga in länken i den här tråden bara, så de "gamla godingarna" också hittar den nya

nej då, såklart de gamla klenod-trådarna ska få vara med :)

Jo det är nog dags.. så vågar kanske fler sig fram!
Jag måste hitta inspirationen igen, har ju tyg som väntar på mig som ska bli ett länd/skrittäcke.. fast känns inte lika skoj nu när det är för varmt för att användas.. också flyttar vi nu med så det får bli när vi flyttat färdigt!

jag brukar ibaldn spana genom dom gamla sy-trådarna och då lovar jag att man får tillbaka lite inspiration:p trots att man var med hela tiden när de skrevs :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 087
Senast: Bison
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 582
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 666
Senast: Niyama
·
Hemmet När jag läser i forumet inser jag att jag är långt ifrån ensam om att ha svårt att "få det gjort" när det gäller vardagssysslor - det...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 996
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar