Jag har i en månad pratat om en grej jag behöver göra som gör att jag blir väldigt utsatt och kommer behöva hjälp och stöd av min sambo. Är väldigt rädd inför det som ska hända, har aldrig varit med om detta tidigare. Jag frågade hen redan för en månad sedan, när domen kom, och då var det självklart att hen skulle ställa upp, inget snack om saken. Nu kom det dock fram "va, behöver du min hjälp?". Hen har inget minne alls av att hen lovat att hjälpa mig och nu måste jag alltså genomgå denna grejen själv Jag är som sagt rädd och hen har hela tiden sagt att hen är orolig för det som ska hända - ändå verkar det inte vara självklart att hen ska vara med och stötta?
Känner mig otroligt sviken, trodde hen fattade att jag behöver hens hjälp Det är trots allt ett ingrepp med tillhörande sjukskrivning. Som det ser ut nu får jag gå igenom ingreppet själv och ta taxi hem Överreagerar jag?
Känner mig otroligt sviken, trodde hen fattade att jag behöver hens hjälp Det är trots allt ett ingrepp med tillhörande sjukskrivning. Som det ser ut nu får jag gå igenom ingreppet själv och ta taxi hem Överreagerar jag?